Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شروعی طوفانی در سری آ داشته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گل، آیا در صورت ماندن کریستیانو رونالدو در رئال مادرید جولن لوپتگی باز هم در این مقطع از فصل برکنار می‌شد؟ 

پاسخ به این سوال به شکل قطعی امکان پذیر نیست اما خوان آنتونیو، پدر جولن لوپتگی چند روز قبل از اخراج پسرش از هدایت رئال با اشاره به این نکته، مدیران رئال را به اهمال در آوردن جانشینی مناسب به جای CR7 متهم کرد:

رئال یک گلزن بالفطره را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها حتی یک نفر را هم به جای او به خدمت نگرفته اند. صحبت از نیمار و کسانی مثل او بود، اما هیچ کس اضافه نشد. آن ها 50 گل از پسرم دزدیدند!

شاید جمله آخر لوپتگی پدر اندکی اغراق آمیز به نظر برسد، اما وقتی شروع طوفانی رونالدو به همراه یوونتوس در سری آ را در کنار مشکلات تمام نشدنی رئال مادرید در گلزنی قرار می‌دهیم، متوجه می‌شویم رئال هنوز نتوانسته با فقدان رونالدو کنار بیاید.

با در اختیار گرفتن رونالدو، یوونتوس 28 امتیاز از 30 امتیاز ممکن ابتدای فصل سری آ را جمع آوری کرده و با بهترین شروع های تاریخ خود برابری کرده است. پیروزی در دیدار امشب مقابل کالیاری در تورین یوونتوس را بعد از 11 بازی به امتیاز 31 خواهد رساند تا بانوی پیر بهترین شروع در تاریخ پرافتخار و رنگارنگ خود را تجربه کند. رونالدو نیز در این شروع تاریخی سهم به سزایی داشته است.

از مجموع 21 گل یوونتوس در سری آ، رونالدو 7 گل را خود به ثمر رسانده و پاس 4 گل دیگر را برای هم تیمی های خود مهیا کرده است. در حقیقت هیچ کس به اندازه رونالدو (11 گل) در این فصل از سری آ مشارکت مستقیم روی گل ها نداشته است.

لوپتگی (البته تا قبل از شکست 5-1 مقابل بارسلونا و اخراج از لوس بلانکوس) چگونه می‌توانست با فقدان رونالدو در چنین شرایطی کنار بیاید؟ شکست روز یکشنبه در ال‌کلاسیکو، اختلاف رئال مادرید با صدرنشین جدول را تا پایان هفته دهم به 7 امتیاز رسانده است.

در دوران کوتاه مدت اما پرتنش لوپتگی رئال مادرید با ثبت 480 دقیقه متوالی بدون زدن گل، رکورد تاریخ باشگاه را شکست. نکته خنده دار آن است که رئال مادرید لالیگا را به شکل امیدوارکننده ای آغاز کرده بود. رئال مادرید فصل را با 3 پیروزی متوالی مقابل ختافه، ژیرونا و لگانس آغاز کرد و در این 3 مسابقه 10 گل به ثمر رساند.

در آن روزها این صحبت وجود داشت که گرت بیل و کریم بنزما آماده به عهده گرفتن وظایف هجومی بیشتر در غیاب رونالدو هستند و با حضور ماریانو دیاز و البته وینگر هیجان انگیزی نظیر مارکو آسنسیو، رئال مادرید با شرایط مناسبی وارد دوران پسا رونالدو خواهد شد.

با این حال بعد از پیروزی 4-1 مقابل لگانس در هفته سوم، هیچ کس گلزنی بیل و بنزما در لالیگا را ندیده است. این دو بازیکن در رقابت های این فصل لالیگا مجموعا 7 گل زده اند (بنزما 4 و بیل 3 گل) که برابر با گل های رونالدو برای یوونتوس در سری آ است.

ماریانو که بعد از بازگشت از لیون به رئال مادرید طی انتقالی 23 میلیون یورویی، وارث پیراهن شماره 7 رونالدو شده، هنوز نتوانسته در لالیگا گلزنی کند و سهم مارکو آسنسیو در لالیگا هم فقط و فقط یک گل بوده است.

رئال تنها گل های رونالدو را از دست نداده است. 4 مهاجم این فصل رئال مجموعا 4 پاس گل به نام خود ثبت کرده اند که این آمار نیز دقیقا به اندازه تعداد پاس گل های CR7 در ایتالیا است.

برنده 5 توپ طلای فوتبال جهان هفته پیش اذعان داشت که رئال را ترک کرده چرا که حس می‌کرده "فلورنتینو پرز دیگر به او به چشم یک بازیکن غیرقابل جانشین نگاه نمی‌کند." نکته تاسف آور برای پرز آن است که ستاره 33 ساله از زمان حضور در تورین به خوبی خود را اثبات کرده است.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی یوونتوس لالیگا سری آ ویژه کریس رونالدو کریم بنزما گرت بیل جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم

جود بلینگام هافبک آینده دار انگلیسی که در ابتدای فصل با مبلغ پایه 103 میلیون یورو با قراردادی 6 ساله از دورتموند راهی رئال مادرید شد، در 25 بازی ابتدایی برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده است. جود بلینگام فقط 20 سال سن دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط ناچو که به دلیل خطا مردود اعلام شد / فیلم
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر