Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بنا براعلام شورای هماهنگی، محل تجمع راهپیمایی روز 13 آبان فردا در  میدان امام حسین (ع) تعیین شده و براین اساس محدودیت هایی در خیابان های منتهی به محل تجمع شرکت کنندگان  اجرا می شود.

سرهنگ رضا رضایی افزود: بر این اساس از ساعت 24 امشب توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان های طالقانی غربی، پاسداران، باب الرحمه تا پایان مراسم راهپیمایی در فردا ممنوع است و در صورت مشاهده، وسیله نقلیه با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح فردا تا پایان مراسم راهپیمایی تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان امام حسین (ع) در تقاطع های تختی، طالقانی، شمس آبادی و تقاطع های استانداری - بهشتی نژاد و استانداری – هشت بهشت و خیابان های کمال اسماعیل و پاسداران به سمت خیابان آمادگاه ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد از تردد های غیر ضروری در این مسیرها تا پایان مراسم راهپیمایی خودداری و درصورت امکان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ رضا رضایی گفت: با توجه به تدابیر لازم برای سرویس دهی به شرکت کنندگان در راهپیمایی شهروندان می توانند از وسایل نقلیه عمومی به ویژه مترو برای حضور در راهپیمائی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما محدودیت ترافیکی میدان امام حسین 13 آبان پلیس راهنمایی ورانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در میدان شهید سلیمانی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوان ۲۵ ساله که از طرف سه راه چریف به طرف میدان شهید سلیمانی در حرکت بوده، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سنگ بلوار میدان برخورد و موجب مصدومیت راکب و ترک نشین شده که هر ۲ مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال که در نهایت راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتورسیکلت و بویژه استفاده از کلاه ایمنی گفت: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

کد خبر 6086558

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت