Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه که با حضور رؤسای قوای مقننه و قضاییه و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تشکیل شد، رییس کل بانک مرکزی گزارشی از وضعیت بازار پول و سیاست بانک مرکزی برای مدیریت این بازار از جمله در زمینه مبارزه قاطع با پولشویی ارائه کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گزارشی از عملکرد 7 ماهه و وضعیت بودجه کشور طی ماه‌های آینده سال جاری ارائه نمود و براساس این گزارش، پرداخت اعتبارات عمرانی در 7 ماه نخست امسال، نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته و تدابیر لازم برای تأمین منابع برای اعتبارات هزینه‌ای با صرفه‌جویی‌های لازم، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه امروز نیز گزارشی از اعلام مواضع دولت آمریکا و اظهارات مقامات آن کشور در خصوص تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نشان می‌دهد واقعیت‌های اقتصادی جهانی، آنان را ناگزیر کرده است که از توهّمات قطع فروش نفت ایران، فاصله بگیرند. در مقابل، دیگر کشورهای جهان از جمله چین، روسیه و اتحادیه اروپا، به صراحت مخالف سیاست‌های تحریمی آمریکا موضع گرفته‌اند.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی، سیاست تقویت تولید ملی و گسترش تعامل سازنده براساس منافع مشترک با دیگر کشورهای جهان را مورد تأکید مجدد قرار داد. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که دولت آمریکا، هم در مجبور کردن دیگر کشورها به کاهش روابط اقتصادی با ایران و هم در سیاه‌نمایی آینده و ایجاد جَو منفی روانی در جامعه ایران ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/

156 / 156 شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه حسن روحانی بانک مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه حسن روحانی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی روستایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی همدان و با حضور مدیر تعاون روستایی شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی، رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای مرتبط برگزار شد.

بخشدار مرکزی همدان در این جلسه اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه نمایند و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

محمدحسن دهبانی افزود: در سطح بخش مرکزی تعداد ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

وی یادآور شد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تل در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت بروزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ را ارائه دادند.

کد خبر 6089321

دیگر خبرها

  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف