Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس تعزیرات حکومتی، با مدیر کل و مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار، با بیان اینکه در آموزه های اسلام، ورود به بازار مشروط به آگاهی از آداب و قوانین خرید و فروش است افزود: ورود ناآگاهانه و جاهلانه برای کاسبی در بازار، مشکل ساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نقش تعزیرات حکومتی را پیشگیری کننده و هم بازدارنده از تخلفات دانست و افزود: باید با تدبیر و مدیریت حساب شده بازار، مانع بروز تنگناهای اقتصادی ودر نتیجه فسادهای اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی شد.

وی بر قانونگرایی مسئولان تعزیرات حکومتی هم تاکید کرد و گفت: دشمن از گسیختگی های اجتماعی و اخلاقی استقبال می کند بنابراین باید برخوردهای قانونی هم، اصلاح گرانه باشد؛ به نحوی که کسی به فکر قاچاق و خیانت به مردم نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان، عوامل تعزیرات حکومتی را دیده بان نظام توصیف کرد و گفت: در اجرای قانون عجله نکنید؛ مبادا ضربه ای به حیثیت مردم وارد شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه قشرهای کمتر برخوردار جامعه، صدمات بیشتری از جنگ اقتصادی را دریافت و تلخی های آن را درک می کنند گفت: در حالی که دشمن به مردم فشار می آورد، این کمال بی انصافی است که عده ای برای منافع خود، فشار مضاعف به مردم وارد کنند.

محمدرضا خباز افزود: البته عوامل تعزیرات هم دقت کنند که بدون تندروی یا کندروی، قانون را اجرایی کنند چرا که در غیر این صورت، حقوق مردم ضایع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی هم با اعلام رسیدگی به سه هزار پرونده تخلف صنفی در نیمه نخست امسال گفت: برای این واحدهای متخلف 17میلیارد ریال جریمه صادر شد.

سید جواد سید الموسوی با اشاره به قوانین مصوب این نهاد در نظام جمهوری اسلامی افزود: این در حالی است که عده ای متخلف با هزینه کمتر می خواهند سود بیشتری کسب کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی خبرگزاری صدا و سیما تعزیرات حکومتی نماینده ولی فقیه بازار کسب و کار خباز یعقوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود محکوم به بازگشت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک صادرات شد.   به گزارش ایرنا، علیرضا لطفی روز پنجشنبه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدیدنظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.   وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد
  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • ثبت ۱۹۸۳ تخلف سرعت در خراسان شمالی در ۸ فروردین
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار