Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:08:15 GMT

وحشتناک ترین هالووین در ژاپن+16+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۱۰۸۲

وحشتناک ترین هالووین در ژاپن+16+تصاویر

رکنا: هالووین کاوازاکی بزرگ‌ترین رژه ترسناک ژاپن معرفی شد.

درست است که نام هالووین از یکی از روزهای مقدس مسیحیان به نام All Saints گرفته شده است اما مردم معتقدند ریشه این جشن به فرهنگ قوم اروپایی سلت بازمی گردد که در پایان تابستان و آغاز فصل سرما چنین روزی را جشن می گیرند. آن ها معتقدند در چین روزی مرز میان دنیا و جهان دیگر برداشته می شود و ارواح بد به این جهان راه پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ های زیادی این روز بزرگ را در ماه اکتبر جشن می گیرند و با پوشیدن لباس های ترسناک و درست کردن کدو تنبل ها به شکل های وحشتناک ارواح بد را از خود وخانه هایشان دور می کنند.

مشهورترین رژه هالووین در ژاپن رژه هالووین کاوازاکی است که در کاوازاکی شهری در جنوب توکیو برگزار می شود و هر سال توجه افراد زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جلب می کند. امسال در آخرین یکشنبه ماه اکتبر بیش از ۲۲۰۰ نفر در رژه هالووین ۲۰۱۸ شرکت کرده و بزرگ ترین رژه هالووین ترسناک را برگزار کردند. تماشا کردن این رژه کاملا رایگان است اما هر کسی که بخواهد در این رژه شرکت کند باید مبلغ ۸ دلار پرداخت کند.

بیش از ۱۲۰ هزار تماشاچی به خیابان های کاوازاکی آمدند تا به رقص و شادی بپردازند و از نزدیک شاهد این رژه ۱٫۵ کیلومتری باشند.

رژه روز یکشنبه به چند گروه با ۴ تم لباس متفاوت تقسیم شده است. اولین بار این رژه در سال ۱۹۹۷ برگزار شد که بیش از ۱۵۰ شرکت کننده و ۵۰۰ تماشاچی داشت. امسال مردم ژاپن شاهد بیست و دومین سالروز رژه هالووین کاوازاکی بوده اند.

رژه امسال به صورت بین المللی برنامه ریزی شده بود و در آن اطلاعات چند زبانه ترتیب داده بودند تا بازدیدکنندگان کشورهای خارجی هم بتوانند از این رژه شگفت انگیز به اندازه کافی لذت ببرند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های وحشتناک از آتش سوزی برج بلند مرتبه در مشهد + جزییات زنده به گور شدن یک مرد در نهاوند همدان شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران جوان مرموز با دانشجویان آبادانی چه کرد؟! خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات برنج بدجوری گران شد! اقدام بی شرمانه پزشک بجنوردی ! مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ژاپن رژه لباس تصاویر ارواح هالووین عکس فیلم مرد روزنامه دختر ایران شهرستان قتل کودک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل بی‌سابقه در دبی، اختلال در زندگی مردم و مسافران (فیلم) نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم) سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • گل اول استقلال خوزستان به گل گهر روی اشتباه وحشتناک اخباری (گل گهر 2-1 استقلال خوزستان)
  • وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • نجات یک گربه در سیل وحشتناک دبی! + فیلم
  • فیلم| غرق شدن وحشتناک ۲۰۶ در سیلاب!
  • علائم و عوارض بیماری کاوازاکی (فیلم)
  • ببینید | علائم و عوارض بیماری کاوازاکی
  • (ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان
  • علائم و عوارض بیماری کاوازاکی + فیلم