Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت 8 ماه از سال هنوز شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل سهم شهرداری‌ها را از محل درآمد آب‌های گرم تعیین نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با انتقاد از مسئولان اظهار داشت: با گذشت 8 ماه از سال هنوز شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل سهم شهرداری‌ها را از محل درآمد آب‌های گرم تعیین نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی گفت: با منابع اعتباری اندک دولتی نمی‌توانستیم توسعه شهر سرعین را به این شایستگی رقم بزنیم که با همت خود اهالی و پیگیری شورا و شهرداری شهر سرعین در ریل توسعه و عمران شهری قرار گرفته است.
نماینده مردم اردبیل،نیر ،نمین و سرعین در مجلس خاطرنشان کرد: در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی سرعین به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور انتخاب شد که انتظار می‌رود همه ساله به همت فرمانداری این شهر، شورا و شهرداری یک پروژه خوب و زیربنایی در این شهر تعیین و نسبت به اجرایی شدن آن همت دسته‌جمعی را شاهد باشیم.
بدری تصریح کرد: در قالب طرح تفصیلی شهر سرعین باید طراحی شهری به درستی و متناسب با شرایط خاص گردشگری سرعین انجام شود تا پروژه‌هایی همچون تالار شهر، پارک بزرگ مسافر و سالن‌های فرهنگی و هنری در این شهر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی  ضرورت توجه به سیما و منظر شهری را یادآور شد و بیان کرد: باید سیمای شهری را به گونه‌ای آراسته کنیم تا سرعین برای میهمانان و گردشگران دلچسب باشد و به نوعی به ماندگاری مسافر کمک کنیم.

جاده آلوارس در شان گردشگران نیست

وی با قدردانی از تلاش هتلداران در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران تصریح کرد: از توجه ویژه استاندار اردبیل به پیست زمستانی آلوارس تقدیر می‌کنیم که فاز دوم این پیست در این منطقه در حال احداث است اما همچنان راه ارتباطی سرعین به آلوارس در شان مسافران و گردشگران و اهالی منطقه نیست.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از راه و شهرسازی و راهداری خواست؛ تا نسبت به ایمن‌سازی این مسیر اقدام کرده و در کنار آن پروژه گردشگری در ورگه‌سران و همچنین کمربندی گردشگری سرعین و مسیر ارتباطی مشگین‌شهر و قوتورسوئی را هرچه سریعتر سروسامان دهند.

معطلی 8 ماهه تخصیص عوارض آب های معدنی به شهرداری ها

بدری افزود: باید در سفر پیش روی رئیس جمهور برای تکمیل پروژه‌های عمران شهری اعتبار درخواست کنیم تا از محل این سفر برخی از پروژه‌ها در حوزه عمران شهری به سرانجام رسیده و شهرداری‌ها از بابت تکمیل آنها مشکلی نداشته باشند.
وی با انتقاد از شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل به خاطر معطلی 8 ماهه در تعیین عوارض آب‌های معدنی برای شهرداری‌ها گفت: در این اوضاع اقتصادی نامناسب باید هر چه سریعتر سهم حداکثری 20 تا 40 درصد از این محل برای شهرداری سرعین اختصاص یابد تا مشکلات اعتباری شهرداری برطرف شود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین به تعیین تکلیف پروژه ساری‌سو در سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد هر چه سریعتر این پروژه از سوی سرمایه‌گذار تعیین تکلیف شود و یا در این محل پارک مناسبی احداث و در اختیار اهالی قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت