Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد احمدزاده، بیان کرد: همزمان با دهه پایانی ماه صفر به منظور ارائه خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) 65 ایستگاه پذیرایی از زائران پیاده در امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد و اماکن مذهبی ۱۴ شهرستان استان ،از سوی اداره اوقاف خراسان رضوی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۵۰ ایستگاه نیز علاوه بر ارائه خدمات رفاهی و پذیرایی  از زائران نیز برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده ضمن اینکه  توزیع بسته‌های فرهنگی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همچنین برای ارائه برنامه های فرهنگی ۱۲۰ مبلغ و مبلغه جهت برگزاری جلسات سخنرانی و تشکیل حلقه‌های معرفت و پاسخگویی به سوالات شرعی به ایستگاه‌ها اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به توزیع ۱۲۰ هزار آب معدنی، در بین زائران پیاده تصریح کرد: توزیع ۱۰ هزار نقشه راهنما، ۳۰ هزار لوح فشرده محتوای فرهنگی، 2000 کاور ویژه زائران پیاده و ۲۴ هزار قلم مورد نیاز شامل چفیه، جوراب، هد بند و... از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف خراسان رضوی که از محل موقوفات مرتبط و با همکاری اعضای هیئت امنای و خادمان بقاع متبرکه در دهه پایانی ماه صفر صورت می گیرد.

‌احمدزاده گفت: در ایستگاه‌های صلواتی برپا شده در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی از زائران پیاده با سه وعده غذایی و همچنین میان وعده  پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی اوقاف زائران پیاده رضوی ایستگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان