Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای اسپورت گمانه زنی جذابی را مطرح کرده است؛ معاوضه دو مدافع میان یوونتوس و رم.

طرفداری- ممکن است به زودی تحولات مهمی در خط دفاعی یوونتوس و رم، دو تیم بزرگ ایتالیا ایجاد شود. این روزها اخباری مبنی بر جدایی احتمالی مهدی بن عطیه و دنیله روگانی از یوونتوس در فصل آینده شنیده می شود و از این رو، بیانکونری نیز آلترناتیوهایی را برای خط دفاعی خود زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رای اسپورت، یوونتوس وضعیت جذب کوستاس مانولاس، مدافع 27 ساله یونانی رم را زیرنظر دارد اما ممکن است برای راضی کردن رم جهت این انتقال، دنیله روگانی، مدافع 23 ساله خود را در این راه قربانی کنند. در واقع، این احتمال وجود دارد تا یوونتوس پیشنهادی برای معاوضه مانولاس و روگانی در تابستان ارائه دهد. مدافع ملی پوش ایتالیایی یوونتوس یکی از بازیکنان مورد علاقه مونچی، مدیر ورزشی رم است و ممکن است این عامل موجب تسهیل مذاکرات شود. از سوی دیگر اسپورت ایتالیا گزارش داده که یوونتوس قصد از دست دادن دنیله روگانی را نداشته و می خواهند به زودی قرارداد وی را با افزایش حقوق قابل توجه، تمدید کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق لوپتگی با وستهام

سرمربی پیشین رئال مادرید تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در وستهام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس، وستهام و بایرن مونیخ مطرح شده بود، تابستان پیش رو با یک تیم لیگ برتر انگلیس به عرصه مربیگری بازمی‌گردد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ لوپتگی با باشگاه وستهام به توافق رسیده و تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در این تیم خواهد شد. طبق ادعای رومانو؛ این مربی اسپانیایی با پذیرش پیشنهاد وستهام، حالا آماده طی کردن فرایند رسمی شدن حضورش روی نیمکت چکش‌ها است.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

خولن لوپتگی 57 ساله فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

وستهام در حال حاضر با 49 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025