Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، دکتر ابراهیم چیرانی در بیست و چهارمین جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که عصر امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور رؤسای واحد ها و رؤسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان حضور همگانی دانشگاهیان را در راهپیمایی عظیم 13 آبان خواستار شد و گفت: « حضور گسترده اقشار مختلف مردم خصوصا دانشگاهیان درراهپیمایی 13 آبان صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی و اتحاد و همدلی آنان است و این اتفاق نمایانگر توجه ملت ایران به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و تقدیر از دانشگاهیانی که در راهپیمایی اربعین حضور فعال داشتند، بیان کرد: « « انشالله بتوانیم از جایگاه فرهنگی ماههای محرم و صفر استفاده کنیم و با کاربردی کردن فرهنگ عاشورایی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جهت ارتقای این فرهنگ در دانشگاه، کوشا باشیم.»

دکتر چیرانی با اشاره به جایگاه اقامه نماز در سطح واحد های دانشگاهی استان اذعان کرد: « نماز پاسخ به ندای فطرت و نیاز دل است و ترویج اقامه نماز یکی از وظایف دینی و معنوی ما در جامعه اسلامی است و در واحد های دانشگاهی این مسئله در دستور کار قرار گرفت، همه باید ضمن اینکه خودمان عامل و انجام دهنده آن باشیم، دیگران را نیز به انجام آن تشویق کنیم.»

وی با تاکید بر توجه به بخش پژوهش واحد ها ، تصریح کرد: « رؤسای واحد های دانشگاهی با تقویت باشگاه پژوهشگران جوان در شناسایی دانشجویان مستعد و فعال اقدام کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: « برنامه های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی دارای جایگاه رفیعی است و باید با اجرای برنامه های فرهنگی ماندگار و پرمحتوی در جهت ارتقای جایگاه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کرد.»

در پایان این جلسه که با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، رؤسای واحد های دانشگاهی استان و رؤسای شورای های تخصصی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در سالن این واحد دانشگاهی برگزار شد، حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسائل مطرح شده اعلام کردند.

78 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دکتر ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان شورای استانی فرهنگ عاشورایی اربعین 13 آبان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان شورای استانی فرهنگ عاشورایی اربعین 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود