Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان بابیان اینکه امام خامنه‌ای تأکید کردند که مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است، گفت: بسیج دانشجویی اصفهان خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، فرهنگی و آموزشی به مردمی که نیازمند توجه بیشتری هستند، ارائه می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین کفعمی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماه، یادآور برنامه‌های مهم تاریخ ایران اسلامی است، اظهار داشت: دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ سفارت آمریکا که مکانی برای جاسوسی شده بود تسخیر کردند و حضرت امام خمینی (ره) این حرکت دانشجویان را به انقلاب دوم تعبیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: اگر بخواهیم بدعهدی‌ها، جنایت و اتفاقاتی که آمریکا در سال‌های مختلف برای ملت ایران و به‌خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رقم‌زده است، مروری کنیم به دایره‌ وسیعی از اقدامات وحشیانه و به‌دوراز منطق آشنا می‌شویم.

وی بابیان اینکه کودتای نوژه، کمک‌ها به بعثی‌ها، حمایت از منافقین تا ترور دانشمندان هسته‌ای و ایجاد فضای تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران که تازدگی ندارد، ازجمله اقدامات آمریکا علیه ملت ایران است، افزود: دشمنی‌های آمریکا از زمان انقلاب اسلامی شروع نشده است بلکه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب دولت آمریکا در برابر خواسته مردم ایران برای اداره کشور خود، اقدامات مختلف و خلاف قوانین جهانی را انجام داده است.

کفعمی با اشاره به اینکه در ۱۳ آبان و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تجربه جدید از افرادی که امیدوار بودند بتوانند با آمریکا کنار بیایند را شاهد بودیم، بیان کرد: افرادی تلاش کردند با دشمنان انقلاب یک توافقی را انجام دهند که با خروج آمریکا از برجام یک‌بار دیگر به مردم ایران ثابت شد که آمریکا برای یک ملت سرافراز و ملتی که می‌خواهد بر اساس قوانین خود عمل کند، خوی استکباری و زورگویی دارد.

وی با تأکید بر اینکه کاش برخی از افراد همانگونه که دشمن در جبهه باطل روی اصول خود مصمم است، روی اصول انقلاب اسلامی مصمم بودند و نمی‌خواستند به جریان استکبار اعتماد کنند، ادامه داد: تحریم‌های جدیدی از سوی آمریکا در این ایام شروع‌شده است اما در باطن چهل سال است که آمریکا و غرب ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران را تحریم می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی اصفهان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی به‌عنوان یک مجموعه که رسالت و تکلیف پیگیری مطالبات دغدغه‌های جوانان انقلابی دارد امسال در چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی یک سری ابعاد جدید به فعالیت‌های خود در مجموعه بسیج دانشجویی اضافه کردیم.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان در دیدار با دانشجویان فرمودند که لشکری از جوانان مؤمن و انقلابی لازم است که آرمان‌های انقلاب را مدام تکرار، پیگیری و به تحقق آن‌ها کمک کنند، تأکید کرد: تبلور این لشکر از جوانان در ۱۳ آبان ماه به میدان می‌آیند.

کفعمی تصریح کرد: جنایات، خباثت‌ها و بدعهدی‌های دولت آمریکا را با راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون‌های آزاد در فضای دانشگاه‌ها برای نسل جوان تبیین می کنیم.

وی بابیان اینکه امام خامنه‌ای تأکید کردند که مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است در بسیج دانشجویی استان چند نقطه در حاشیه کلان‌شهر اصفهان را برای خدمت‌رسانی انتخاب کردیم، خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، فرهنگی و آموزشی توسط عده‌ای از جوانان مؤمن انقلابی به مردمی که نیازمند توجه بیشتری هستند، ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی اصفهان اظهار کرد: زمانی که می‌بینیم برخی از مسئولین دغدغه مستضعفان که به تعبیر امامین انقلاب ولی‌نعمت‌های انقلاب هستند را ندارد، بسیج دانشجویی در این حوزه‌ها ورود می کند و بحث مبارزه در میدان خدمت را انجام می دهد.

کفعمی با اشاره به اینکه مسابقه کتاب‌خوانی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان از امروز شروع می‌شود و تا دو آذر سالروز تأسیس بسیج دانشجویی ادامه دارد، گفت: برنامه‌هایی مانند نقد و نمایش فیلم، تولید نشریات و برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان ازجمله برنامه‌های ما برای این ایام است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب