Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: با توجه به حضور خیل عظیم زائران در ایام پایان ماه صفر در مشهد به منظور رفت و آمد راحت عزاداران سرویس دهی خطوط یکم و دوم ناوگان قطار شهری تا ساعت 24 ادامه می یابد.
وحید مبین مقدم افزود: بر این اساس روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 آبان ماه سرویس دهی ناوگان قطار شهری مشهد از ساعت 6 آغاز خواهد شد و تا ساعت 24 ادامه خواهد یافت و در 17 آبان ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) سرویس دهی از ساعت 6 تا 23 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد افزود: سرویس دهی این ناوگان در روزهای تعطیل از ساعت 7 تا 22 است.
وی همچنین به عبور خط دوم ناوگان قطار شهری مشهد از میدان شهدا اشاره و بیان کرد: با توجه به آغاز سرویس دهی این خط از منطقه طبرسی و رسیدن آن به ایستگاه شریعتی خط یکم، زائران و مجاوران می توانند به منظور سهولت تردد این خط را برای جا به جایی برگزینند.
خط یکم قطارشهری مشهد به طول 19 کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند 1389 به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه بطور میانگین 130 هزار نفر در این مسیر جا به جا می شوند.
عملیات حفاری 14.5 کیلومتر خط دوم قطار شهری مشهد نیز از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی، پانزدهم بهمن 94 به پایان رسید و اسفند سال 95 مرحله نخست این خط به طول 8 کیلومتر بهره برداری شد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عزاداری پایان ماه صفر ناوگان قطار شهری قطار شهری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی