Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و عزاداری دهه سوم ماه صفر همراه با کارگاه مصون سازی فرهنگی با حضور مسئولین، کارکنان و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام در نمازخانه این یگان برگزار شد.

 حجت الاسلام نصراللهی استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: اگر کسانی که برای امام حسین علیه السلام نامه نوشتند، دارای روحیه انقلابی بودند عاشورا اتفاق نمی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرازهایی از زیارت نامه اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: ذکر مظلومیت امام حسین(ع) ، اتمام حجت ، نصیحت و خیرخواهی و بذل جان توسط اباعبدالله الحسین(ع) برای رهایی همه بندگان خداوند از جهالت و گمراهی از مهمترین فرازهای این زیارت است.

نصراللهی در ادامه پیمان شکنی مردم کوفه را بعنوان یکی از جلوه های مظلومیت امام حسین علیه السلام ذکر کرد و افزود: اگر کسانی که برای امام حسین علیه السلام نامه نوشتند دارای روحیه انقلابی بودند این اتفاق نمی افتاد که فرزند پیامبر(ص)و امام خودشان را هتک حرمت کنند و حتی از آب هم مضایقه کنند زیرا روحیه انقلابی باعث اقتدار رهبر جامعه و حفظ جان و مال و ناموس مردم است و اگر این روحیه از بین برود ضرر و زیان متوجه خود مردم می شود.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود به ویژگی هدایتگری سالار شهیدان برای تمام جهانیان اشاره کرد و افزود:امام حسین(ع)مخصوص شیعه و حتی مسلمانان نیست بلکه برای تمام مردم دنیا هدایتگر است و شاهد این مطلب راهپیمایی باشکوه اربعین است که میلیونها نفر از سراسر جهان در آن شرکت میکنند، می باشد.

این مراسم با قرائت زیارت اربعین و نوحه سرایی علیرضانژاد همراه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

کد خبر 6096054

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها