Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:33:33 GMT

درگیری مسلحانه در لرستان با یک کشته و ۷ زخمی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۲۴۹۸

درگیری مسلحانه در لرستان با یک کشته و ۷ زخمی

سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرمانده انتظامی استان لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری در روستای تلوری از توابع شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: عوامل درگیری روز گذشته در روستای تلوری که منجر به قتل یک نفر و مجروح شدن 7 نفر شد دستگیر شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع پلیس درصحنه درگیری با اشراف اطلاعاتی و کار پلیسی در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری عوامل درگیری اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان بابیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند عنوان کرد: با حضور نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس آگاهی و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد در صحنه اوضاع به حالت عادی برگشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درگیری مسلحانه لرستان تیرندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت