Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سی سخت: تهدید های آمریکا و تحریم های آن دیگر اثری ندارد و هر آنچه در توان داشته است در دشمنی و فشار اقتصادی به ایران بکار گرفته است و اکنون نوبت ایران است که اقتدار خود را همچون گذشته نشان دهد و راهپیمایی 13آبان یکی از جلوه های نمایش اقتدار ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر دنا صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان دنا باحضور مسوولان نهادها و دستگاه های این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اهم اقدامات و گزارشات هفته پدافند غیر عامل و تاکید بر برنامه های مرتبط از دستور کار این جلسه بود که فرماندار دنا در این خصوص گفت: نشست هفته پدافند یک ماه پیش با حضور آقا بهشتی روی رئیس پدافند غیرعامل برگزار شد و مصوبات آن به ادارات ارسال شد اما متاسفانه هیچ یک از ادارات اقدامات مورد نظر را انجام ندادند.



نادیا صداقت افزود: هدف از پدافند غیرعامل این است که اگر شرایط عادی از بین رفت چه اقدامات جایگزینی برای آن وجود دارد.



وی با بیان اینکه از هشتم تا چهاردهم آبان به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است گفت: شعار امسال آن پدافند غیرعامل و افزایش بازدارندگی در سایه حسینی است.



در حاشیه این نشست برخی از دستگاه ها عنوان کردند که بودجه کافی برای اجرای مصوبه نشست هفته پدافند عامل نداشته اند، واین موضوع با واکنش فرماندار مواجه شد بدین صورت که وی گفت: مگر برگزاری یک مانور جهت آماده باش بودجه و اعتبار می خواهد!




در ادامه این نشست بخشدار دنا به لزوم اهمیت راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و‌گفت: با همکاری همه دستگاه ها باید این راهپیمایی را با شکوه تر برگزار کنیم.



وی با بیان اینکه راهپیمایی 13آبان در شهر سی سخت در دو مسیر برگزار می شود گفت: مسیر اول از از دفتر امام جمعه سی سخت به سمت فلکه الله  و مسیر دوم از پل سیل بند به سمت مسجد جامع خواهد بود که در صورت بارش باران این تجمع در مسجد جامع خواهد بود.



آبسالان، رئیس شرکت توزیع نیروی برق در خصوص پدافند غیر عامل گفت: حساسیت کار این دستگاه به گونه‌ای است که گویی هر روز در حال اجرای مانور آماده باش هستیم.



ریاضی، رئیس آموزش و‌ پرورش دنا با بیان اینکه در خصوص پدافند غیر عامل باید سایر دستگاه ها به کمک آموزش و پرورش بیایند گفت: در این خصوص مانور های زلزله در چند مدرسه شهر سی سخت برگزار شد و آموزش های لازم در این خصوص به دانش آموزان داده شد.




مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به موضوع پد بالگرد اشاره کرد و گفت: قبل و بعد از بروز حادثه هواپیمایی این موضوع را  پیگیری کردیم و نیازمند پیگیری های فرماندار در این خصوص هستیم.



پس از توضیحات  برخی از مسئولان حاضر در جلسه در خصوص پدافند غیر عامل بخشدار مرکزی دنا گفت: گویا برخی از مسوولان از ماهیت پدافند غیر عامل خبر ندارند و اهمیت آن را متوجه نشده اند، چگونه است که برخی از دستگاه ها در این خصوص برنامه ای ندارند.



دستور کار دیگر این نشست، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بود که فرماندار دنا به اهمیت آن اشاره کرد.



مشاور استاندار در امور ایثارگران در ادامه این نشست گفت: 94 درصد از گلزار های شهدا در استان سازماندهی شده است که بالغ بر 300گلزار بوده است.

محمود داربام به سازماندهی گلزار شهدای سی سخت اشاره کرد و گفت: طرح آن آماده شده است و به زودی اجرایی خواهد شد.


وی افزود: در برنامه ششم این دولت اقدامات خوبی در خصوص جذب افراد در دستگاه های اجرایی استان انجام شده که بالغ بر هزار نفر بوده است.



داربام گفت: تنها استانی بودیم که مرکز فرهنگی-رفاهی-ورزشی نداشتیم که 23 میلیارد تومان اعتبار برای فاز اول این پروژه اختصاص یافته است.




وی افزود: در سال 92 شهر سی سخت را به عنوان شهر پایلوت عبور و مرور معرفی کردیم که متاسفانه در این خصوص کاری نشده است و شهردار گزارشاتی را در این زمینه ارسال نکرده است.



داربام گفت: در شهرستان دنا یک گلزار سازماندهی نشده وجود دارد که فرماندار و مسوولان دستگاه مربوطه با مشخص کردن پیمانکار مراحل بهسازی آن از سر گرفته شود‌ و‌ هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از آن شویم.



در ادامه این نشست امام جمعه شهر سی سخت با اشاره به مراسم راهپیمایی بزرگ و جهانی اربعین  گفت: هیچ مشکل و کمبودی نمی تواند مانع از برگزاری این راهپیمایی عظیم شود.


حجت الاسلام مصباح نژاد گفت: قدرت نرم افزار دین مبین اسلام با همه سنگ اندازی معاندان مانع از عدم برگزاری باشکوه اربعین شد.


وی با بیان اینکه امسال می خواهیم چهل سال مبارزه و مقاومت را جشن بگیریم گفت: 13 آبان امسال با تفرقه افکنی های دشمن و مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط آمریکا، از شرایط ویژه ای برخوردار است که باید با حضور یکپارچه مردم فهیم دسیسه های دشمن را از بین ببریم.


امام جمعه سی سخت عنوان کرد: امروز جنگ اراده هاست همانطور که در یمن می بینیم که با دست خالی در مقابل دشمنان خود می ایستد.



وی گفت: تهدید های آمریکا و تحریم های آن دیگر اثری ندارد و هر آنچه در توان داشته است در دشمنی و فشار اقتصادی به ایران بکار گرفته است و اکنون نوبت ایران است که اقتدار خود را همچون گذشته نشان دهد و راهپیمایی 13آبان یکی از جلوه های نمایش اقتدار ایران است.

 

 

تصاویر و فیلم این نشست در زیر آمده است:

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد