Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم پرسپولیس امیدوار است که تیمش برابر کاشیما در تهران نتیجه را جبران کند.

طرفداری- مصطفی قنبرپور در مورد شکست دو بر صفر نماینده کشورمان در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

صادقانه بگویم که پرسپولیس در این مسابقه آن تیم همیشگی نبود و قطعا این مسئله هم دلیل موجه داشت. ما بازی را به مراتب بهتر از حریف شروع کردیم و صاحب یکی دو فرصت خیلی خوب گلزنی هم شدیم که استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول حتی یک فرصت گل هم به تیم میزبان ندادیم اما در نیمه دوم هر چه از بازی گذشت بازیکنان با تحلیل بدنی مواجه شدند و حریف هم روی دو صحنه نه چندان خطرناک به گل رسید. با اختلاف ساعتی که بین ایران و ژاپن وجود دارد طبیعی بود که شرایط برای تیم ما در این بازی سخت باشد، اگرچه اعتقاد من این است در بازی رفت خیلی بدشانس و بداقبال هم بودیم.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به قضاوت داور چینی تاکید کرد:

داور یک مقداری به سود حریف سود می‌زد. در صحنه گل دوم هم نظر کارشناسان شرط است که گل حریف آفساید بوده یا نه. در کل این باخت به معنای تمام شدن هیچ چیزی نیست چرا که 90 دقیقه دیگر آن باقی مانده است. در بازی برگشت شرایط کاملا به نفع ما خواهد بود و می‌توانیم با حمایت هواداران‌مان شرایط را به سود خود تغییر دهیم. با توجه به جسارت، جنگندگی و روحیه مبارزه طلبی که من در بازیکنان می‌بینم و پیش از این همه دیده‌ایم، همه با بازی برگشت بسیار امیدوار هستیم.

قنبرپور راجع به میزبانی ژاپنی‌ها نیز تصریح کرد:

در اینجا مشکل خاصی نداشتیم و جا دارد از سفیر ایران در ژاپن تشکر کنیم که با حمایت‌هایش اجازه نداد تیم با کوچکترین مشکلی از لحاظ تغذیه و دیگر موارد مواجه شود. حتی شرایطی فراهم شده که فردا هنگام بازگشت به دبی در هواپیما غذای ایرانی همراه تیم باشد تا بازیکنان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

قنبرپور در پایان در ارتباط با روحیه بازیکنان پرسپولیس نیز گفت:

طبیعی است که این باخت در روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته باشد اما  آقای برانکو سعی کرد با صحبت‌هایش به آنها روحیه دهد. حتی قرار شد بازیکنان فردا در توکیو یکساعتی را پیاده‌روی کنند تا به نوعی ریکاوری کرده باشند. قرار است تمرینات تیم از روز دوشنبه تا چهارشنبه در دبی پیگیری شود و در همان روز نیز راهی تهران خواهیم شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!

سروش رفیعی با شروع تمرینات پرسپولیس، یک استوری جدید را منتشر کرد.

طرفداری | سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزو بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

استوری سروش رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد