Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:06:13 GMT

درگیری مسلحانه در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۲۷۳۴

سرهنگ رضا شیراوژن ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری در روستای تلوری از توابع شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: عوامل درگیری روز گذشته در روستای تلوری که منجر به قتل یک نفر و مجروح شدن 7 نفر شد دستگیر شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع پلیس درصحنه درگیری با اشراف اطلاعاتی و کار پلیسی در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری عوامل درگیری اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان بابیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند عنوان کرد: با حضور نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس آگاهی و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد در صحنه اوضاع به حالت عادی برگشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قتل فرماندهی انتظامی استان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پلیس آگاهی تیراندازی فرمانده انتظامی استان فرماندهی انتظامی استان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد