Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:26:54 GMT

تودیع و معارفه فرماندار گناباد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۳۰۵۰

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در مراسمی با حضور معاون استاندار خراسان رضوی، حامد قربانی به عنوان فرماندار جدید گناباد معرفی و از زحمات محمدعلی نبی‌پور فرماندار سابق و محمدعلی جعفری سرپرست فرمانداری گناباد در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

امام جمعه گناباد در این مراسم  گفت: مسئولان، فرصت خدمت‌رسانی به مردم را غنیمت بشمارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب تاکید کرد: برای کاهش مشکلات مردم، نیاز است همه مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم، جهادی تلاش کنند.

محمدعلی نبی‌پور فرماندار سابق شهرستان گناباد هم در این مراسم گزارشی از فعالیتهای خود ارائه کرد.

وی هم اکنون به عنوان فرماندار کاشمر مشغول فعالیت است.

حامد قربانی فرماندار جدید گناباد فارغ‌ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی تاکنون در سمت‌های کارشناس امنیتی انتظامی فرمانداری شهرستان مشهد، معاون فرماندار شهرستان تایباد، بخشدار داورزن سبزوار و بخشدار نصرآباد تربت‌جام فعالیت داشته است.

در این مراسم حمید بنایی نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی حامد قربانی خدمت رسانی جهادی گناباد فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرینی حماسه مردم در انتخابات با حواشی تلخ نشود

فرماندار شهرستان گچساران گفت: مردم با تمام تلاش‌های دشمن برای مسموم کردن فضای انتخابات، با حضور خود حماسه خلق کردند و نباید اجازه داده شود حواشی کام مردم را تلخ کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیم خوب، امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در جلسه شورای اداری گچساران ضمن تبریک به‌مناسبت حضور باشکوه مردم استان و شهرستان در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات حاصل زحمات همه دست‌اندرکاران است و جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به حواشی تغییر مدیران بعد از فرآیند انتخابات‌، افزود: مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند و کار خود را تا زمانی که مسئول هستند، ادامه دهند.

فرماندار گچساران، گفت: در انتخابات حاشیه‌ای مطرح شد که تعرفه‌های زیادی از فرمانداری گچساران بیرون رفته است که اصلاً صحت ندارد، تمام دست‌اندرکاران شرایط کامل توزیع تعرفه‌ها را می‌دانند.

وی تصریح کرد: این حاشیه‌ها باید جمع شود و همان‌گونه که مردم ما در فضای مسوم ایجاد شده توسط دشمن، حماسه خوبی را رقم زدنند، اجازه ندهیم با اینگونه حاشیه‌ها کام مردم تلخ شود.

دیهیم خوب با اشاره به یادواره شهدای ارتش در استان، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره نمادی از عملکرد ما در این راستا باعث افتخار شود.

وی افزود: متأسفانه تاکنون مصوبات جلسات قبل در خصوص یادواره شهدا استان، کامل اجرا نشده و تا این رویداد بزرگ فرصت کمی باقی مانده‌است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها و اقدامات لازم برای یادواره هرچه زودتر فراهم شود، گفت: شهرداری و بنیاد شهید با رنگ‌آمیزی مجدد تابلوهای شهدا در این خصوص اقدام کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، تصریح کرد: در این ایام باید همه رؤسای ادارات در شهرستان حضور داشته باشند و موبایل خود را خاموش نکنند و اگر نیاز بود، رئیس دستگاهی بیرون از شهرستان برود حتماً جایگزین خود را معرفی کند.

دیهیم خوب خاطرنشان کرد: کارمندان از ماشین‌های اداری حق ندارند برای کارهای شخصی استفاده کنند.

وی افزود: همه مدارس شهرستان در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

فرماندار گچساران گفت: در تعطیلات نوروز، پروژه‌ها رها نشوند و مدیران از روند اجرایی آنها سرکشی و بازدید کنند.

وی با اشاره به حضور مسافران در شهرستان و نظارت بر قیمت‌ها در بازار افزود: در گچساران روزه‌خواری دیده می‌شود که باید تذکرات لازم داده شود.

کد خبر 737062

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد
  • ۱۲۸ درصد تعهد اشتغال‌زایی در گناباد تحقق یافت
  • تحقق ۱۲۸ درصدی تعهد اشتغالزایی در گناباد
  • امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی در خوی اجرا شد
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • شیرینی حماسه مردم در انتخابات با حواشی تلخ نشود
  • آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس