Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رزاقی روز شنبه در نشست با خبرنگاران در اراک به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: طی ۷ ماه امسال فراوان‌ترین تخلفات که به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده، شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور فروش، کم فروشی و تقلب است.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مرجع بازرسی و یک دستگاه نظارتی نیست بلکه مرجع رسیدگی به پرونده های ارجاعی ازسوی دستگاه های نظارتی و بازرسی است، افزود: طی هفت ماهه سال جاری کل ورودی پرونده‌های به تعزیرات حکومتی استان مرکزی، ۴۳۶۸ فقره است که تا کنون از این رقم پرونده ها، ۴۳۶۰ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده، بیشترین پرونده ها به میزان ۲۸۲۸ فقره مربوط به حوزه کالا و خدمات است که از این رقم نیز دو هزار و ۸۲۵ فقره پرونده مختومه شده است.

رزاقی خاطرنشان کرد: پرونده های مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان طی ۷ ماهه سال جاری، یک هزار و ۶۹ فقره ثبت شده که تمامی پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفتند و مختومه شده است.

 وی تصریح کرد: ورودی پرونده های قاچاق کالا به شعب تعزیرات حکومتی استان مرکزی، طی هفت ماهه سال جاری ۴۷۱ فقره بوده و ۴۶ فقره مانده از سال گذشته اضافه شده که جمع آن ۵۱۷ فقره است که از این تعداد ۴۶۶ فقره در شعب رسیدگی و مختومه شده و هم اکنون ۵۱ فقره باقی مانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی ۷ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه پرونده های کالا و خدمات و پرونده های درمانی، دارویی بهداشتی افزایش ورودی و در پرونده های کالای قاچاق و ارز کاهش ورودی ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود در مورد پرونده های اجرای احکام به عنوان پرونده‌های قطعیت یافته اظهار داشت: کل پرونده‌های اجرای احکام ۳۶۰۸ فقره ثبت شده که از این رقم پرونده، ۱۰۵ فقره مربوط به سال گذشته است و از این تعداد پرونده ۳۵۰۴ فقره مختومه شده و هم اکنون ۱۰۴ فقره باقی مانده است.

رزاقی کل وصولی ها را طی ۷ ماهه سال جاری، ۳۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این رقم حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به پرونده های کالای قاچاق، ۴۵۰ میلیون تومان مربوط به کالا و خدمات و ۷۹ میلیون تومان هم مربوط به پرونده های بهداشت، دارو و درمان است.

وی بیشترین تخلفات صنفی را هم مربوط به خوار و بار فروشی ها، نانوایی ها، میوه و تره بار، پوشاک و آرایشگاه های زنانه عنوان کرد و افزود: ۳۶ نفر به علت عدم پرداخت جزای نقدی در زندان به سر می‌برند که از این تعداد ۱۷ نفر در زندان استان مرکزی و ۱۹ نفر بقیه در زندان دیگر استان های کشور تحمل حبس می کنند.

کد خبر 4448894

منبع: مهر

کلیدواژه: تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی استان مرکزی اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد یوم الله 13 آبان شیراز سنندج شهرکرد موکب کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل