Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:31:38 GMT

امام جمعه جدید نقنه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۳۵۸۵

امام جمعه جدید نقنه معرفی شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ روز گذشته جمعه 11 آبان ۹۷ در آیینی با حضور مسئولان محلی، حجت الاسلام لطف الله ملک پور به عنوان امام جمعه شهر نقنه در استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان، گفت: برای اینکه شعار سال تحقق پیدا کند، مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه جوان و دانشگاهی ضروری است.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را متذکر شد، اظهار کرد: همان طور که شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت تولید و اقتصاد بوده است، که این موضوع نشانگر اهمیت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آحاد مردم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال نیز موضوع اقتصادی و تولید را در کانون توجه قرار دادند و تولید را محور نام‌گذاری امسال قرار دادند، اضافه کرد: نه‌تنها مسئولان، کارشناسان، کنشگران سیاسی و اقتصادی باید در زمینه تحقق شعار سال باید احساس مسئولیت کنند بلکه لازم است اقشار مختلف مردم نیز با جدیت وارد صحنه شوند.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد تا زمانی که ملت پای‌کار تولید نیاید، موفقیت حاصل نمی‌شود و به آن چیزی که باید دست پیدا کنیم، نمی‌توانیم برسیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز تاسف از اینکه در سال‌های اخیر با وجودی که شعار سال با محوریت اقتصاد بوده به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ادامه داد: دلیل این موضوع چیزی جز این نیست که احساس مسئولیت و دغدغه‌ای که موردنیاز باشد در جامعه و در لایه‌های مختلف اجتماعی شکل نگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال جامه عمل می‌پوشد و رضایت همگانی شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند