Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان – ژوزه مورینیو پس از پیروزی نفس‌گیر تیمش در خانه بورنموث مصاحبه جالبی انجام داد و اعترافی صادقانه کرد. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد امشب (شنبه) در یک دیدار خارج از خانه سخت مقابل بورنموث در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، در وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانست گل بزند و بازی را با نتیجه 2 بر یک ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که من خوش‌شانس‌ترین سرمربی لیگ برترم که تیمم با تساوی یک -یک نیمه اول را به پایان می‌رساند در حالی که نتیجه بازی می‌بایست 5 بر 2 یا 6 بر 2 به سود حریف می‌بود. ما واقعاً‌خوش‌شانس بودیم که بیشتر از این‌ها گل نخوردیم چون واقعاً ضعیف بودیم. ما از نظر دفاعی در نیمه اول افتضاح بودیم، افتضاح به معنای واقعی اما اینکه می‌گویم از نظر دفاعی منظورم این نیست که فقط از عملکرد مدافعانم ناراضی‌ام بلکه منظورم کل تیم است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

مورینیو ادامه داد: به عنوان یک تیم ما پرس را از بالا شروع نکردیم، کاری که در تمرینات‌مان در طول هفته بارها انجام داده بودیم. من احساس می‌کنم آنهایی که این بازی را تماشا کردند باورشان نمی‌شود که ما چقدر پرس از جلو را تمرین کرده‌ایم. عملکرد منچستریونایتد در نیمه اول فاجعه بود. در نیمه دوم اما اوضاع کاملاً برعکس بود. ما کلی موقعیت داشتیم و پرس را از جلوتر شروع کردیم. ما جنگنده‌تر ظاهر شدیم و فشار بیشتری آوردیم. حق‌مان بود که قبل از دقیقه 90 گل بزنیم و در نهایت گلی که زدیم امتیازات مهمی را به ما داد.

این اولین پیروزی خارج از خانه شیاطین سرخ در لیگ برتر از اواسط ماه سپتامبر بود و در هفته‌ای رقم خورد که آنها سفر سختی به تورین برای مصاف با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا دارند و پس از آن هم باید در لیگ برتر به خانه همشهری‌‌شان منچسترسیتی بروند.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است