Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@16:30:56 GMT

سارق مانتو‌های پایتخت به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۴۳۹۸

سارق مانتو‌های پایتخت به دام افتاد

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو اظهار کرد: در پی اعلام چندین شکایت مبنی بر سرقت مانتو از فروشگاه‌های مانتوفروشی در محلات تهران نو و نیروی هوایی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان فروشگاه‌هایی را که فاقد گیت کنترلی هستند، انتخاب می‌کنند و به صورت ۳ نفره وارد محل می‌شوند و ۲ نفر از آن‌ها فروشنده را سرگرم می‌کنند و سارق اصلی که یک زن ۴۳ ساله است در یک لحظه و بدور از چشم افراد حاضر در فروشگاه چند عدد مانتو را برداشته و زیر چادر خود می‌گذارد و از فروشگاه خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بهرامی گفت: با بررسی مأموران پلیس مشخص شد که سارق سابقه‌دار است و در گذشته نیز به جرم سرقت از فروشگاه‌ها به زندان افتاده و با تشکیل باندی شامل دو زن ۳۴ و ۳۹ ساله که از همسایگان قدیمی وی بودند، به سرقت از فروشگاه‌ها اقدام می‌کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، مخفیگاه متهمه توسط پلیس شناسایی و طی یک عملیات وی در یکی از محلات شرق پایتخت، دستگیر شد.
رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو تصریح کرد: متهمه اصلی پرونده در بازجویی‌های پلیس اعتراف کرد که مطلقه است و به همراه دو دوست مطلقه‌اش در ساعات عصر با شناسایی و انتخاب فروشگاه‌های فاقد تجهیزات امنیتی پیشگیرانه سرقت در شرق تهران، با شیوه حواس پرانی متصدیان فروشگاه‌ها نسبت به سرقت مانتو‌ها اقدام می‌کرد.
وی در ادامه اظهارات متهمه گفت: متهمان هر دو روز یکبار به دو فروشگاه مراجعه می‌کردند و در عصر‌های پنج شنبه و جمعه به چندین فروشگاه دستبرد می‌زدند که معمولا در هر بار سرقت، ۵ یا ۶ مانتو را دزدیده و هرکدام را به قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به مالخری می‌فروختند.
سرهنگ بهرامی با بیان اینکه متهمان با توجه به اعتیاد شدید مبالغ بسیاری از درآمد‌های خود را صرف مصرف شیشه و هروئین می‌کردند، بیان داشت: تلاش جهت دستگیری همدستان وی ادامه دارد و متهمه با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری سارق مانتو پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا