Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص فعالیت های عمرانی  گفت:  فعالیت های عمرانی ورزشی به شدت در دست توجه است و شاهد بودید زمین شماره ۲ تیم ملی فوتبال کشورمان آماده شد و در اختیار تیم ملی کشورمان قرار گرفت همچنین زمینی برای اصحاب رسانه که به صورت چمن و مینی چمن است در نظر گرفته ایم تا آن ها نیز برای آمادگیشان از آن استفاده کنند علاوه بر آن  زمین چمن مصنوعی مرکز ملی در دست بازسازی است تا به صورت کلی ترمیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زمین کمیته فوتسال نیز برای تیم های ملی این رشته در دست ساخت است تا آن ها نیز به صورت حرفه ای از آن استفاده کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: در بخش فوتبال بانوان توانسته ایم یشرفت فنی بزرگی را داشته باشیمو حالا شاهد ترکیب خوبی از مربیان مطرح همچون آزمون هستیم که به این تیم کمک خوبی می کند. بنا بر تاکید رهبر انقلاب در تلاشیم تا با حفظ عفاف و حجاب دختران کشورمان به قله افتخار برسنددر تلاش هستیم تا تیم ملی بانوان کشورمان با همت و غیرت ویژه ای به موفقیت برسند و با موفقیت مسیرشان را طی کنند.

محمدرضا ساکت درباره فوتبال ساحلی هم  گفت: ما از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان قهرمانان پا برهنه یاد می کنیم خوشبختانه امروز تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ترکیبی از جوانان و بازیکنان پا به سن گذاشته است.

ساکت ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی نماد یک تیم موفق استما بازیکنی در تیم ملی فوتبال ساحلی داریم که ضمن ۱۴ سال حضور در این تیم یک جلسه غیبت نداشته و یا پیمان حسینی که بهترین بازیکن جهان است و همگی آن ها سنبل یک بازیکن کامل هستند ما در کشوری هستیم که مردان وزنان کشورمان با نماد قدرت مردی یک ملت خودشان را در جهان ثابت کنند.

بیشتر بخوانید:

سرود ویژه تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا ساخته می‌شود

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی

درآمد 200 هزار دلاری فدراسیون از حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا

انتهای پیام / 

اظهارات ساکت درباره مسائل این روز های فدراسیون فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی روز گذشته موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان شد که نخستین گل سرخ پوشان را دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر در دقیقه 8 به ثمر رساند، اما پس از آن یک شادی جنجالی داشت.

مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی در حلقه  شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: «دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.»

با این شرایط باید اسماعیلی‌فر در روزهای آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود تا درباره شادی گل خود توضیح بدهد و این کمیته نسبت به بررسی پرونده بپردازد.

دیگر خبرها

  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر