Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم‌های جدید آمریکا مثل تحریم‌های گذشته نتیجه‌ای جز ورشکستگی و آبروریزی برای آنها نخواهد داشت. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ استانها خوزستان نظرات

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا مثل تحریم‌های گذشته نتیجه‌ای جز ورشکستگی و آبروریزی برای آنها نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اتخاذ تدبیرهای لازم برای سرعت بخشیدن در خنثی‌سازی تحریم‌های جدید آمریکا مساله‌ای است که بر ما، دستگاه‌های اجرایی، اقتصادی و مسئولان مربوطه لازم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان و مدیران نخست بر خداوند اعتماد کنند و خود به خود به مردم نیز اعتماد داشته باشند؛ مغرور تهدیدهای دشمن نشوند و با کار کارشناسی صحیح، اقتصاد مقاومتی که تنها نسخه شفابخش و تأمین کننده مقاصد ملت، نظام و انقلاب است را به جد دنبال و اجرایی کنند.

وی ادامه داد: یقینا بعد از این تدبیرها و همراهی مردم که الحمدالله با نظام، انقلاب اسلامی و دولت دارند امید زیاد است که هرچه زودتر توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

آیت‌الله حیدری بیان کرد: وظیفه ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های استکبار «ایستادگی، مقاومت و استقامت در مقابل استکبار جهانی» است و سوابق نشان می‌دهد که استقامت جواب خواهد داد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: قرآن کریم به انسان این درس را یاد می‌دهد که «وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِیقَةِ لَأَسْقَیْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا» به این معنا که اگر استقامت به ورزند خداوند خیرات را از آسمان و زمین برای مردم اهل استقامت  قرار می‌دهد؛ پیروزی تنها همراه با صبر و استقامت است.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام به ویژه تشیع مسلمانان همواره مورد محاصره دشمنان بوده‌اند اما با تدبیرها و استقامت‌ها تمامی این محاصره‌ها درهم شکسته شد.

آیت‌الله حیدری گفت: در زمان امام باقر(ع) دنیای استکباری رم(غرب فعلی) می‌خواستند ملت اسلامی را زیر ذلت تبعیت و وابستگی خود قرار دهند و سکه‌هایی که در رم درست می‌کردند تحریم شد اما با تدبیر امام حصر و تحریم‌ها خنثی و ملت مسلمان در مقابل تحریم‌ها ایستاد و پیروز شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در تاریخ تشیع و ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تحریم‌ها بوده اما استقامت‌ها جواب داد و ملت ایران ایستاد به گونه‌ای که در مقابل تحریم‌های تاریخی ایستادگی کردند و پیروز شدند.

وی تأکید کرد: استکبار جهانی در حال مقدمات فروپاشی است و تحریم‌ها آخرین سنگری است که به آن پناه برده‌اند؛ استکبار نمی‌تواند جنگی را طراحی کند و اراده ملت را از بین ببرند و به تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی رو آورده‌اند به این امید که اراده ملت را بشکنند و آنها را وادار به تسلیم کنند که قطعا دشمنان چنین روزی را نخواهند دید و همانگونه که ترامپ اعلام کرد 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کردیم اما فایده‌ای نداشت؛ این تحریم‌ها هیچ فایده و این حنا هیچ رنگی نخواهد داشت.

آیت‌الله حیدری اظهار داشت: در شرایط فعلی رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را منتشر کنند و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های داخلی و خارجی اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دانش‌بنیان و پیشرفت‌های مختلف را نمایش دهند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: رژیم صهیونیستی که خاورمیانه بزرگ برای خود ترسیم کرده بود اکنون خود را در درون دیوار حایل مخفی کرده و به هیچ هدفی از اهداف شیطانی خود نرسیده است.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است