Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالعلی موسوی، مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن دعوت از تمامی دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: روز فریاد استکباری ستیزی هیهات من الذهب ملت سرافراز و مقاوم ایران است.

وی اظهار داشت: حضور پرشور جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان در این راهپیمایی 13 آبان پیام وحدت و یکپارچگی در برابر مستکبران را به جهان مخابره می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تصریح کرد: ملت سرفراز ایران همواره حامی انقلاب و آرمان های والای امام و رهبری هستند و برگزاری راهپیمایی استکبارستیزی همواره با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان همراه بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه راهپیمایی امسال رویدادی ویژه و خاص خواهد بود، بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان استان با حضور انقلابی و پرشور خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکای مستکبر خواهند کوبید.

مدیر حراست آموزش و پرورش خوزستان افزود: از تمامی دانش آموزان و فرهنگیان خوزستان دعوت می کنم تا با حضور پورشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، مقاومت خود در برابر مستکبران را به تمام جهانیان اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،برخی دانش آموزان زیرکوه که بر اثر سیلاب از کنکور سراسری  تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های کراس ارتش برای حضور در کنکور سراسری انتقال داده شدند. 



دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری