Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز شنبه با حضور بر مزار این عالم ربانی و گرامیداشت ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی آن روحانی وارسته اظهار داشت: مرحوم آیت الله ملک حسینی در علوم گوناگون از جمله فقه، اصول و تاریخ صاحب نظر بودند.
وی بر ضروت نکوداشت و توجه به شناخت بیش از پیش جایگاه عالمان دینی و علمی در سطح جامعه گفت: تجربه نشان داده که هرگاه بزرگان و عالمان دینی خود را تکریم و قدر دانسته‌ ایم به همان میزان جامعه نیز کمتر دچار لغزش‌ و چالش‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید الگوهای واقعی جامعه به ویژه در عرصه های علمی ، دینی و دانشگاهی به جامعه معرفی شوند که آیت الله ملک حسینی از مصادیق بارز این الگوهاست.
وی ابراز داشت: آیت الله ملک حسینی وارث شجاعت حسینی و در عین حال آغاز گر نکوداشت آیین‌های معنوی و دینی و تکریم اهل بیت (ع) در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بود.
زارع پور تصریح کرد: شجاعت، عفت، حکمت و عدالت باهم در وجود این عالم ربانی و دانشمند فرزانه نهادینه و متجلی بود.
وی آیت الله ملک حسینی با ویژگی‌های ممتاز شخصیتی و فضایل اخلاقی را الگوی فراموش ناشدنی و گنجینه‌ای ارزشمند در خطه جنوب و حتی کشور دانست.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد امروز بهمراه جمعی از مدیران و کارکنان این اداره کل، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و عشایر استان با حضور در کنارمزار عالم ربانی آیت الله ملک حسینی با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره آن روحانی نستوه و نماینده فقید ولی فقیه در استان را گرامی داشتند.
آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری سال 1303 در خانواده‌ای متدین و اهل علم در روستای گوشه از توابع شهرستان بویراحمد متولد شد.
این عالم ربانی 12 آبان سال 1391در سن 88 سالگی دار فانی را وداع گفت.
3016/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش شهرستان جامعه کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش ولی فقیه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی