Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:44:21 GMT

۵۵۵ روستا در چهارمحال و بختیاری دارای طرح هادی هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۵۲۶۶

رکنا: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۵۵ روستا در چهارمحال و بختیاری دارای طرح هادی هستند.

سهراب رئیسی با اشاره به وضعیت مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اظهار داشت: از مجموع ۸۹ هزار واحد مسکونی در استان تاکنون ۴۳ هزار و ۶۰۰ واحد مقاوم سازی شده که نزدیک ۵۰ درصد است و این مقاوم‌سازی‌ها با توجه به تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک‌های بلاعوضی که پرداخت شد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان ۵۶۳ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که ۵۵۵ روستا دارای طرح هادی روستایی هستند و در ۳۲۰ روستا طرح در یک فاز اجرا شده‌ است.

رئیسی با اشاره به تعاملات و همکاری مطلوب این نهاد با سایر ادارات، گفت: با توجه به تعاملاتی که بین مدیران استان و سابقه و تجربه اجرای خوب این نهاد در پروژه‌ها برخی دستگاه‌ها مانند ورزش Sport و جوانان و راه و شهرسازی در پروژه احداث خانه جوان و تکمیل منطقه منظریه شهرکرد را به این نهاد سپرده‌اند و کارگاه‌های ما در این دو پروژه فعال است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رسیدگی به روستاها سبب می‌شود یک مهاجرت معکوس شکل بگیرد و روستا و کشاورزی فلسفه وجودی خود را حفظ کنند.

وی یادآور شد: طرح‌های هادی روستایی با نگاه به حفظ اراضی کشاورزی، حفظ محیط زیست روستایی، حفظ ظرفیت‌های توسعه و حفظ اشتغال در روستا و نگاه بر اینکه از پتانسیل‌های روستایی ایجاد منابع جدید کنیم عملیاتی می شوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های وحشتناک از آتش سوزی برج بلند مرتبه در مشهد + جزییات خرم آباد تگزاس شد ! کمک راننده تاکسی مشهدی به یک زائر عراقی برای رسیدن به گمشده‌اش +عکس زنده به گور شدن یک مرد در نهاوند همدان شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات برنج بدجوری گران شد! مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مسکن ورزش Sport انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری مسکن جوان روستا عکس فیلم روزنامه مرد ایران دختر شهرستان قتل زن رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری