Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سفیر کشورمان در ژاپن تابلو فرش دستبافت ویژه جام جهانی را با حضور مدیرعامل پرسپولیس به رییس فدراسیون ژاپن اهدا کرد.

تابلو فرش دستبافت ویژه جام جهانی روسیه که توسط یکی از تجار ایرانی مقیم ژاپن و اهدایی فدراسیون فوتبال کشورمان تهیه شده از سوی مرتضی رحمانی موحد، سفیر ایران در توکیو و با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس به کاشیما کوزو ( Tashima Kohzo) رییس فدراسیون فوتبال ژاپن اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های وحشتناک از آتش سوزی برج بلند مرتبه در مشهد + جزییات خرم آباد تگزاس شد ! کمک راننده تاکسی مشهدی به یک زائر عراقی برای رسیدن به گمشده‌اش +عکس زنده به گور شدن یک مرد در نهاوند همدان شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات برنج بدجوری گران شد! مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جام جهانی پرسپولیس جام جهانی روسیه ژاپن فرش تابلو عکس فیلم روزنامه مرد ایران دختر قتل زن شهرستان رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، تمرین روز دوشنبه پرسپولیس یک میهمان ویژه داشت. یارا، دختر سروش رفیعی در استادیوم کاظمی حضور پیدا کرد.

دختر سروش در محل تمرین پرسپولیس مورد توجه و استقبال اعضای تیم قرار گرفت و سوژه خوبی برای عکاس پرسپولیس شد.

تصاویر دختر سروش با پیراهن پرسپولیس در فضای مجازی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. سروش نیز در اینستاگرامش نوشت: چه تمرینی، چه مهمونی. روزمو ساختی عمر بابا.

کد خبر 844763 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)