Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:12:01 GMT

جاسوسی کره‌جنوبی از وضعیت سلامتی کیم‌جونگ اون

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۵۴۶۳

جاسوسی کره‌جنوبی از وضعیت سلامتی کیم‌جونگ اون

باشگاه خبرنگاران: سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی با استفاده از یک تکنیک تصویرسازی سه بُعدی پیشرفته تغییرات وضع جسمانی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به طور مخفیانه تحت نظر دارد.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد با وجود داشتن سابقه خانوادگی ابتلا به دیابت و فشار خون بالا، کیم جونگ اون نسبتا از وضعیت سلامت خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش خبرگزاری یونهاپ، این گزارش پس از آن منتشر شد که سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی این موضوع را به اعضای پارلمان این کشور اطلاع داد.

عادت‌های غذایی رهبر کره شمالی به منبع گمانه‌زنی‌ها در غرب تبدیل شده است. بر طبق گزارش‌ها کیم در خوردن برخی خوراکی‌ها از جمله پنیر سویسی امنتال و نیز گوشت گاو کوبه ژاپن و سوشی زیاده روی می‌کند.

در سال ۲۰۱۴ کیم جونگ اون چندین هفته در انظار عمومی دیده نشد و پس از مدتی پیونگ یانگ اعلام کرد رهبر آن‌ها اندکی دچار کسالت شده و شایعاتی درباره احتمال ابتلای او به بیماری نقرس مطرح شد.

یکی از اعضای پارلمان کره جنوبی اعلام کرد که در یک سال گذشته کره شمالی ۳ میلیارد پوند واردات مواد غذایی گران قیمت از چین داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: جاسوسی کیم جونگ اون کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد

جری لالر وضعیت جسمانی خود را عالی توصیف کرد.

کینگ جری لالر به تازگی از آخرین وضعیت سلامتی جسمانی خود صحبت کرد.

طرفداری | جری لالر در فوریه 2023 دچار یک حمله خطرناک قلبی شد. خوشبختانه او در مصاحبه اخیرش از بهبود شرایط جسمانی خود خبر داد و اعلام کرد که اگرچه هنوز بهبودی کامل حاصل نشده اما دیگر مشکل خطرناکی وجود ندارد.

وضعیت سلامتی من عالی است. به تازگی دکتر زانویم اعلام کرد که دوره ریکاوری پس از عمل تعویض مفصل زانو به خوبی پیش رفته است. البته، برخی عوارض خفیف آن سکته هنوز وجود دارند، با این حال آنها نیز به زودی برطرف خواهند شد.

لالر با وجود عمل جراحی زانوی خود، همچنان به سفر کردن و حضور در محافل عمومی ادامه می‌دهد. او در مراسم Hall of Fame پارسال WWE نیز برای قرائت سخنرانی معرفی دوستش، اندی کافمن به تالار مشاهیر حضور یافت. او همچنین در یکی از اپیزودهای ماندی نایت راو پارسال به میزبانی ممفیس، مقابل دوربین WWE حضور پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم