Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ برنامه فرهنگی جشن تکلیف هزاران نفر از دانش آموزان دختر و پسر مناطق 22 گانه تهران ، در طول سال با میزبانی آستان مقدّس برگزار میگردد.

براساس این گزارش این برنامه در روزهای شنبه تا چهار شنبه هرهفته از ساعت 9 الی 10 و 10 الی 11 صبح ، مراسم معنوی و باشکوه در سالن اندیشه جوان و یا مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام قابل اجرا می باشد تا دانش آموزان عزیز ورود خود به سن تکلیف جهت انجام احکام الهی را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین محترم مدارس و نواحی آموزش و پرورش میتوانند جهت انجام هماهنگی لازم به اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام مراجعه و یا با شماره 82-51225580 تماس حاصل نمایند .

مراسم مزبور شامل تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای برنامه جشن عبادت با سخنرانی، بیان احکام، نمایش عروسکی و برگزاری نماز باشکوه عبادت دانش آموزان به جماعت خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش برنامه های فرهنگی دانش آموزان برنا جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی