Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید از تلاش تیمش راضی است. او اولین پیروزی خود را در لالیگا کسب کرد. 

طرفداری - از هفته یازدهم رقابت های لالیگا اسپانیا، رئال مادرید موفق شد در خانه، با نتیجه 2-0 رئال وایادولید را شکست دهد. این اولین حضور سانتیاگو سولاری در لالیگا روی نیمکت مادریدی ها بود. وی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

وایادولید خیلی خوب و پرتلاش کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تیم منسجمی دارند و تمام تلاششان را کردند. کار بچه ها تحسین برانگیز بود چون تا آخرین لحظه از پیروزی خود دفاع کردند. باید برای پیروز تلاش کنید و تا پایان بجنگید و بچه ها امروز این کار را کردند. از کار آنها راضی ام. 

سولاری، وینیسیوس را به جای آسنسیو به میدان فرستاد و او روی گل اول این تیم نقش مستقیم داشت:

به او گفتم خودش را نشان دهد و بدرخشد و چشم مردم را به خود خیره کند. همان کاری که او خیلی خوب بلد است. همچنین به او گفتم دفاع کند. چیزی که باید به او خاطرنشان کرد. 

 

فشارها از بیرون باعث شد به وینیسیوس بازی دهید؟

فوتبالیست ها و افراد در فوتبال نمی توانند با جریان خارج از بازی بجنگند. اینکه مردم هیجان زده شوند، فوق العاده است. ارزیابی یک بازیکن به مرور زمان انجام می شود. او کیفیت بالایی دارد و یک مهره خوب در ترکیب ماست. 

ما به پیروزی نیاز داشتیم. با پیروزی آسان، نمی توانید از لحظات سخت عبور کنید و این یک جنگ سخت مقابل یک حریف سخت بود. بازی جدی و مهم بود و ما تا پایان جنگیدیم. من هم دوست دارم 7-0 ببریم اما فوتبال آسان نیست. لحظات خوب وجود دارند که شما خوب بازی می کنید و همه چیز خوب پیش می رود اما همچنین لحظات سخت وجود دارند که در آن لحظات باید مستحکم، جدی و رقابتی باشید. 

وقتی گرت بیل تعویض شد، سوت های اعتراضی برای او به صدا در آمد:

مردم خودشان را در یک لحظه نشان می دهند. او دفعه بعد گلزنی خواهد کرد و همین مردم با او جشن می گیرند. کار بیل، آسنسیو و کاسمیرو به همان اندازه کار وینیسیوس، وازکز و ایسکو مهم است زیرا بازی 90 دقیقه طول می کشد. درست است که بازیکنان تعویضی باعث شادابی ترکیب می شوند اما قبل از تعویض آنها نیز تلاش سختی انجام شده بود. 24 بازیکن هستند که تیم را به جلو می برند. آنها بچه نیستند. بازیکنان کاملا پخته ای هستند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • برای سلامتی خودت فقط ۱۵ دقیقه وقت بگذار | ویدئو
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ببینید | لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی