Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:25:56 GMT

13آبان رایحه خوش اقتدار یک ملت است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۵۹۳۶

13آبان رایحه خوش اقتدار یک ملت است

رضا دهقان اناری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 آبان روزی است که آمریکا از ایران بیرون انداخته شد و ملت از نیم قرن جنایت آمریکا و رژیم مزدور پهلوی عقده گشودند.
وی اظهار داشت: 13 آبان روز بزرگی است، بزرگتر از 22 بهمن، زیرا در بهمن رژیم وابسته به آمریکا را ساقط کردیم و در آبان خود آمریکا را از ایران اخراج کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقان اناری ادامه داد: اکنون ایران اسلامی 40 سال مقابل تمام فشارها و تهدیدات مجموعه جریان سطله به رهبری آمریکا ایستادگی کرد و در همه این چند سال شعار واحد 'مرگ بر آمریکا' در راس همه این ایستادگی هایش قرار داشت.
وی گفت: مرگ بر آمریکا صرفا یک شعار نیست بلکه مرگ بر آمریکا در واقع 'نه' بزرگ یک ملت است به وابستگی به دیگری.
دهقان اناری بیان کرد: 40 سال است ملت ایران مجموعه ای از فشارها و تهدیدات را تحمل کرده و نه تنها 'وا' نداده بلکه قامت افراشته تر داشته است.
وی خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا رسما اعلام کرد؛ دولت این کشور بیش از هفت تریلیون دلار برای جلوگیری از 'نفوذ' ایران در سوریه و عراق هزینه کرده اما در این راه نه تنها دستاوردی نداشته است بلکه ایران هم در عراق و هم در سوریه و هم در دیگر کشورهای منطقه از نفوذ عمیقی برخوردار شده است.
وی گفت: امیر سابق قطر در شبکه الجزیره این کشور رسما اعلام می کند رژیم های عربی بیش از 150 میلیارد دلار برای نابودی سوریه به عنوان حلقه طلایی محور مقاومت به رهبری ایران هزینه کرده اند اما موفقیتی کسب نکرده اند.
دهقان اناری ادامه داد: اینک ایران از چنان جایگاهی برخوردار است که کشور روسیه به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی خود را برای شکست مهمترین رقیب و دشمن خود یعنی امریکا ناگزیر از ماندن در کنار ایران می داند.
وی ادامه داد: روسیه برای شکست آمریکا در سوریه با ایران رایزنی می کند و ترکیه که زمانی در اوج وابستگی به آمریکا بود اینک در بحران سوریه که یک تهدید امنیتی برای این کشور محسوب می شود در کنار ایران و روسیه قرار گرفته است.
دهقان اناری افزود: کشورهای اروپایی که شهره در سیاست های امپریالیستی و استعماری هستند برای حل چندین بحران در سطح منطقه به سمت ایران به عنوان مهمترین و موثر ترین کشور منطقه آمده اند.
وی بیان کرد: 40 سال با شعار مرگ بر آمریکا و شعار همزاد آن یعنی مرگ بر اسرائیل گذشت و اینک مراکز نظامی و امنیتی اسرائیل تاکید دارند استمرار حیات اسرائیل با جدی ترین تهدید تمام دورانش روبرو است که خاستگاهش ایران است.
وی گفت: آمریکا با اشغال 2 کشور افغانستان و عراق در دو سوی شرق و غرب ایران تلاش کردد ایران را محاصره کند اما ایران اکنون پر نفوذ ترین کشور در افغانستان و عراق است. نفوذی که تنها بر پایه حسن همجواری و یاریگری اسلامی به وقت نیاز ایجاد شده است.
دهقان اناری افزود: 40 سال گذشت و ایران، انقلابی ماند، 40 سال گذشت و اندیشه انقلاب اسلامی، در گستره جهان اسلام گسترده شد و اینک در 40 سالگی انقلاب ایران، نقاب ها از چهره دور کرده اند و آشکارا به میدان آمده اند.
3029/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران و روسیه روسیه کشورهای اروپایی کشورهای منطقه دونالد ترامپ راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است که هیمنه رژیم آدم‌کش صهیونیستی و حامیان استکباری آن را از تمام توان خود استفاده کردند، در هم شکست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین هرسیج امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم با اشاره به اینکه به گفته امیرالمومنین (ع) حوادث عبرت‌انگیز بسیار است، اما افرادی که از رویدادها عبرت می‌گیرند اندک هستند، اظهار کرد: بعد از چندین صده شاهد شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی در حدود ۴۵ سال پیش بودیم که هیچ فردی تصور نمی‌کرد بر دشمنان خود پیروز شود، اما امروز به رغم تمام تهدیدات، تحریم ها و فشارها، جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه‌ای شناخته می‌شود.

وی افزود: عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است که هیمنه رژیم آدم‌کش صهیونیستی و حامیان استکباری آن را از تمام توان خود استفاده کردند، در هم شکست؛ ابرقدرت‌های جهان جرئت انجام چنین حمله‌ای به منافع آمریکا ندارند و سابقه ندارد ملتی بعد از ۴۵ سال به این قدرت دست پیدا کند.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه پس از اتفاقات رخ داده در غزه، شاهد ایجاد تغییر در افکار عمومی جهان از جمله دانشگاهیان هستیم، تصریح کرد: افراد بسیاری در این مسیر شهید شدند، اما اسرائیل و حامیان او به اهداف خود نرسیدند.

هرسیج با اشاره به اینکه نقش دانشگاهیان در هر دو عرصه سخت افزاری و قدرت نرم کلیدی است و باید نقشی پیشتازی داشته باشند، ادامه داد: عملیات پهپادی و موشکی که سپاه اسلام در این حد وسعت و گستردگی انجام داد، ابهت رژیم صهیونسیتی و ۱۰ کشوری که از آن حمایت کردند را در هم شکست و این موضوع حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان ما در عرصه‌های فضایی، پهپادی و موشکی با انجام اقدامات بزرگ علمی و بومی به اقتدار نظام کمک کردند، گفت: کمک به توسعه کشور در ابعاد مختلف از جمله وظایف بر عهده دانشگاهیان است؛ بزرگترین گروه مرجع در استان، استادان و اعضای هیئت علمی هستند که بر جوانان و نوجوانان دانشگاهی نفوذ دارند.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: دانشگاهیان می‌توانند در ادراکات، احساسات و ارزش‌ها تغییر ایجاد کنند، اما این اتفاق زخ نمی‌دهد مگر اینکه این افراد به علم، دانشگاه، فهم، بصیرت و روشن‌گری مجهز باشند و بتوانند به شبهات دانشجویان پاسخ دهند.

کد خبر 749466

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد