Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال دورنای ارومیه در قالب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال با تیم شهرداری گنبد مصاف می‌دهد. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، هفته پنجم لیگ برتر والیبال برای تیم دورنای ارومیه همانند چهار بازی گذشته هفته‌ای سخت است.

این تیم که به ادعای مدیران خود برای 5 سال آینده و حضور در مسابقات جهانی بسته شده است تاکنون نتایج درخشانی به دست نیاورده است و از چهار بازی گذشته خود هر 4 مورد را بازنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دورنای ارومیه با صفر امتیاز در رده سیزدهمی لیگ برتر والیبال قرار دارد و تیم شهرداری گنبد با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه چهارمی قرار دارد و یکی از مدعیان لیگ به شمار می‌رود.

در دیگر بازی‌های این هفته شهرداری تبریز با خاتم اردکان، سایپا تهران با پیکان تهران، پیام خراسان با شهروند اراک، عقاب نهاجا با کاله مازندران و شهرداری ارومیه با شهروند ورامین مصاف می‌دهند.

تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تیم پیکان تهران با اقتدار و 12 امتیاز از 4 بازی در جایگاه نخست قرار دارد و تیم‌های شهرداری ورامین و خاتم اردکان به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در جایگاه‌های دومی و سومی قرار دارند.

انتهای پیام/ن

R41361/P1361/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد