Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:07:06 GMT

ماجرای باغ پسته ۳۰۰ هکتاری جنجالی وزیر جهاد چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۵۹۹۷

ماجرای باغ پسته ۳۰۰ هکتاری جنجالی وزیر جهاد چه بود؟

رکنا: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس، توضیحاتی در خصوص اظهار نظر اخیر خود در مورد باغ پسته وزیر جهاد کشاورزی ارائه داد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس اظهار داشت: چندی پیش اطلاعاتی از سوی کشاورزان منطقه به بنده مبنی بر این که آقای حجتی، وزیر جهاد کشاورزی یک مزرعه ۳۰۰ هکتاری در ورامین دارد، رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من این موضوع را بر اساس این اطلاعات که از سوی تعدادی از کشاورزان منطقه دریافت کرده بودم، مطرح کردم، اما پس از آن به من گزارش داده شد، که مزرعه آقای حجتی ۳۰۰ هکتاری نیست، ۲۰ هکتاری است و وزیر جهاد کشاورزی آن را خریداری کرده و مزرعه پسته است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: من این مزرعه را متر نکرده بودم و بر اساس اطلاعات دریافتی از کشاورزان منطقه مساحت آن را ۳۰۰ هکتار اعلام کردم، اما واقعیت این جا است که پس از بررسی دقیق و گزارش‌های رسیده باید گفت که چنین مزرعه‌ای وجود دارد، پسته کاری نیز در آن انجام شده است، اما مساحت آن ۲۰ هکتار است و ۳۰۰ هکتار صحیح نیست. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش شدید به تهدید ویدئویی روحانی به کشته شدن در استخر ! با پول عروس موقت قمار بازی کردم / جوانی که همه قرار بود همه چیزش را از دست بدهد عکس های وحشتناک از آتش سوزی برج بلند مرتبه در مشهد + جزییات خرم آباد تگزاس شد ! کمک راننده تاکسی مشهدی به یک زائر عراقی برای رسیدن به گمشده‌اش +عکس زنده به گور شدن یک مرد در نهاوند همدان شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات برنج بدجوری گران شد! مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جهاد کشاورزی نماینده مردم مجلس ورامین قرچک عکس فیلم روزنامه مرد ایران دختر رئیس زن قتل شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!

علی مطهری در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛

در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری در خانه موزه آن شهید، مدیریت این خانه‌موزه برای خواندن شعری از حافظ که مورد توجه استاد شهید بوده یک برنامه دف و نی‌زنی تدارک دیده بود که دف‌زن یک خانم و نی‌زن یک آقا بود. وقتی این دو در جای خود قرار گرفتند چند تن از خانم ها نسبت به لاک غلیظ ناخن های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود.

سپس آن خانم های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند. من هم در پایان برنامه از وی عذرخواهی کردم و رفع کدورت شد و با لبخند و مزاح خداحافظی کردیم و احساس من این بود که دیگر دلگیر نیست.

معلوم نیست افرادی که از واقعیت ماجرا خبر ندارند چرا قضاوت های نادرست می‌کنند و به این بهانه به اسلام و انقلاب و روحانیت می‌تازند. قرآن می‌فرماید: «لاتقف ما لیس لک به علم» درباره چیزی که به آن علم نداری قضاوت نکن.

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان