Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد به مناسبت گراميداشت يوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.
وی در این پیام آورده است: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی معنا و مفهوم دیگری دارد؛ امروز، ایران اسلامی پیشتاز ملت هایی است که بر زورگویی های جهانی «نه» می گویند و نمی خواهند زیربار ظلم بروند، ایران اسلامی با قوّت تمام در برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکا ایستاده و نه تنها در برابر ظلمش قد خم نمی کند بلکه خاری در چشمان تنگ نظر سیاستمداران آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروزه نبرد ایران اسلامی با آمریکا مصداق بارز حق در برابر باطل و اسلام در برابر کفر است، آمریکا آخرین برگش را که تحریم‌ها است بر زمین زده و ان‌شاء‌الله مردم مقاوم ما در برابر تحریم های ناحق او ایستادگی کرده و مانند گذشته به پیروزی خواهند رسید که این پیروزی ان شاء الله پیروزی نهایی خواهد بود.
مردم عزیز و شریف ایران علی رغم تنگناهای اقتصادی موجود بار دیگر ثابت خواهند نمود که خون کربلائیان در رگهایشان موج می زند و حاضر نیستند سر تعظیم در برابر ستمگران فرود آورند. «هیهات من الذله»؛ این شعاریست که برای همیشه تاریخ ورد زبان حق جویان است و این شمشیری است که با آن می توان در برابر ظالمان ایستاد و آنان را شکست داد.
هنوز خاک کربلا با خون اصحاب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)سرخپوش است و سیدالشهداء‌(ع) است که فریاد بر می‌آورد «ما هرگز زیر بار جور نمی رویم و تا آخر می ایستیم» روز سیزده آبان امسال هم مردم عزیز استان همپای دیگر هموطنانمان شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده تر سر می دهند و همراه با رهبرشان ندا می دهند ما تا زنده ایم با آمریکا سازش نخواهیم کرد.
انتظار می‌رود مردم عزیز خصوصاً فرهنگیان و دانش آموزان استان و کشور در مراسم 13 آبان امسال هم به مانند سالهای قبل حضور پرشور داشته و بار دیگر با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با آرمان‌های امام خمینی‌(رحمته الله علیه) بیعت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد پیام امام جمعه یزد 13آبان راهپیمایی 13 آبان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!