Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@09:35:23 GMT

گل خوزه آنخل پوزو به بارسلونا (رایو وایکانو 1-1 بارسلونا)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۶۸۳۶

‍‍‍‍‍‍

گل خوزه آنخل پوزو به بارسلونا (رایو وایکانو 1-1 بارسلونا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،

باشگاه بارسلونا در مقابله با اقدام باشگاه رئال مادرید که در تلاش برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است، ارلینگ هالند را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (سه‌شنبه) گزارش داد؛ ارلینگ هالند خرید رؤیایی باشگاه بارسلونا برای تابستان ۲۰۲۵ است و با توجه به درآمد حاصل از ورزشگاه جدید، باشگاه باید توانایی خرید او را در تابستان ۲۰۲۵ داشته باشد.

طبق این گزارش؛ فاکتور‌هایی که می‌تواند به بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۵ کمک کند، به شرح زیر است:

* تحقیقات از منچسترسیتی درباره نقض احتمالی قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا

* منقضی شدن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۵

* رابطه شخصی فوق‌العاده خوان لاپورتا با مدیر برنامه‌های هالند

* مکسوِل بازیکن سابق بارسلونا نیز یکی از مدیر برنامه‌های هالند است

هالند ۲۲ ساله که تابستان ۲۰۲۲ پس از دو فصل و نیم درخشش در بوروسیا دورتموند، با فعال شدن بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی‌اش به منچسترسیتی پیوست، در این تیم انگلیسی هم فوق‌العاده کار کرده و تاکنون در ۸۷ بازی موفق به ثمر رساندن ۸۱ گل شده و ۱۵ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

این مهاجم نروژی که در فصل جاری هم در ۳۴ بازی ۲۹ گل برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ثمر رسانده، تاکنون به منچسترسیتی برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • گل تماشایی آنخل دی ماریا به کاستاریکا از روی ضربه آزاد (آرژانتین-کاستاریکا)
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • جنجال در آرژانتین؛ خانواده آنخل دی ماریا تهدید به قتل شدند!
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد