Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس سوارز حالا به تنهایی آقای گل لالیگا است.

طرفداری - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا به برد دشوار اما شیرین این تیم مقابل رایو وایکانو واکنش نشان داد.

بارسا دقایقی پیش در هفته یازدهم توانست در حالی که تا دقیقه 87 با نتیجه 2-1 از میزبانش رایو وایکانو عقب بود، با دو گل از عثمان دمبله و لوییس سوارز در عرض 183 ثانیه، باخت را با برد عوض کرده و به تنهایی در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارز بی شک بهترین بازیکن بارسا در این دیدار بود.

به گزارش موندو دپورتیوو، سوارز پس از بازی گفت:

به نظرم پس از خلق موقعیت‌هایی که ابتدای بازی داشتیم و گلی که زدیم، کمی سهل انگاری کردیم. رایو بازی را مساوی کرد چون برای 10 دقیقه خوب کار کرد و باید به عملکرد خوبش احترام گذاشت. در نیمه دوم سعی کردیم دوباره از حریف پیش بیفتیم اما این رایو بود که گل دوم را زد تا بازی بیش از پیش پیچیده شود. خوشبختانه توانستیم ورق را برگردانیم و بازی را ببریم. 

تیم اعتماد به نفس بیش از حد داشت؟ شاید. ولی نباید ارزش کار حریف را پایین آورد. رایو وایکانو تیم یکی مانده به آخر جدول است و نیاز مبرم به امتیازات بازی‌ها دارد. آنها به کمک هوادارانشان فشار آوردند اما نکته مهم این بود که تیم ما می‌دانست چطور ورق را برگرداند و سه امتیاز را بگیرد. درک می‌کنم اگر والورده علی رغم پیروزی کمی از دست ما عصبانی باشد. ما بازیکنان باید اولین کسانی باشیم که از عملکردمان انتقاد می‌کنیم چون جزئيات بسیار کوچک در این بازی‌ها ممکن است سرنوشت جام قهرمانی را عوض کند. 

بریس؟ شما به عنوان یک بازیکن همواره تلاش می‌کنید کمک حال تیم باشید تا سه امتیاز بازی را کسب کند. امشب از آن شب‌هایی بود که دو گل من، خیلی به تیم کمک کرد. با توجه به توقف اتلتی، بردن این بازی اهمیت زیادی داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!