Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:42:49 GMT

ناخدای گناوه ای فرشته نجات شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۷۵۴۸

ناخدای گناوه ای فرشته نجات شد! + عکس

رکنا: مسافر 20 ساله ای که برای شنا با خانواده خود به دریا رفته بود به علت نا آشنا بودن به شنا در حال غرق شدن بود که توسط ناخدای گناوه ای نجات داده شد .

به گزارش رکنا، آرش بهزادی گفت: به همراه خانواده به دریا رفته بودم که صدای درخواست کمک شنیدم با شتاب خود را به محل حادثه Incident رساندم و بدون فوت وقت با لباس خود را به دریا زده و به طرف فرد غرق شده رفتم و او را به ساحل رساندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فاصله من تا فرد غرق شده ۲۰۰ متر بود.

آرش بهزادی تصریح کرد: نا آشنا بودن به شنا و همچنین نبود تابلو‌های راهنمای شنا در کنار ساحل گناوه از مشکلاتی است که گا‌هی مسافران عزیز را به غرق شدگی دچار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خود من دور‌ه نجات غریق ندیده ام و از تمامی همشهریان عزیز درخواست دارم که این دوره‌ها را که در هلال احمر به صورت رایگان برگزار می‌شود بروند، چون با گذراندن این دوره‌ها هم جان همشهریان را می‌توانند نجات دهند و هم مسافرانی که برای تفریح به این شهرستان برای لذت بردن از دریا و ساحل به اینجا می‌آیند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ زن صد کیلویی تهرانی بعد از عمل لیپوساکشن + عکس ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری واکنش شدید به تهدید ویدئویی روحانی به کشته شدن در استخر ! با پول عروس موقت قمار بازی کردم / جوانی که همه قرار بود همه چیزش را از دست بدهد خرم آباد تگزاس شد ! زنده به گور شدن یک مرد در نهاوند همدان شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث خانواده نجات جوان گناوه ای از مرگ عکس روزنامه دختر فیلم ایران رئیس زن قتل شهرستان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده است و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو