Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور از دوشنبه، ۷ آبان آغاز شده است و تا یکشنبه، ۱۳ آبان با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» در استان مرکزی برگزار می شود که الحمدلله برنامه های خوبی برای اولین بار در این هفته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های این هفته در قالب بیش از ۲۰۰ محور در استان با مشارکت دانش‌آموزان برگزار می‌شود که مهمترین آنها شامل جلسه هم‌اندیشی نخبگان علمی دانش‌آموزی با استاندار مرکزی، نشست بصیرتی جانشین فرماندهی سپاه سرهنگ گلشن‌زاده با دانش‌آموزان، برگزاری مراسم اربعین حسینی توسط هیئت‌های دانش‌آموزی، دیدار با خانواده شهید عبدالله رفعت، آغاز ثبت‌نام لیگ علمی پایا و تجلیل از رتبه‌های برتر لیگ علمی در سال گذشته، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، گلباران مزار مطهر شهدا توسط دانش‌آموزان بوده است که خوشبختانه خروجی های خوبی از این برنامه ها داشتیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی همچنین حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی خواهر و برادر همراه با نمادهای سازمانی در مصلا‌های سراسر استان و تشکیل حلقات صالحین و سخنرانی یکی از دانش‌آموزان بسیجی پیشگام، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی خواهر در شهرستان زرندیه، برگزاری هیئت عزاداری نوجوانان عاشورایی، شرکت گسترده دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز استکبار‌ستیزی و برگزاری مسابقه نقاشی در مسیر راهپیمایی ویژه امیدان، برگزاری هیئت عزاداری نوجوانان عاشورایی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

همچنین اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از 12 آبان ماه امسال آغاز شده است که این دانش آموزان از مقطع دوم متوسطه هستند و به ترتیب از تمامی شهرستان های استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند که روز 12 آبان ماه 230 نفر از شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

این دانش آموزان از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، والفجر هشت و اروند کنار بازدید و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند که توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا و اقامه نماز جماعت از مهمترین برنامه های فرهنگی در اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

وی با اشاره به رسالت اصلی بسیج دانش آموزی و اهمیت تبیین نقش دفاع مقدس در انقلاب اسلامی عنوان کرد: رسالت سازمان بسیج دانش آموزی تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است که تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب مهمترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

امینی با اشاره به شعارهای انجام شده توسط این سازمان در هفته بسیج دانش آموزی توضیح داد: امسال در روزهای بسیج دانش آموزی با شعارهای به ترتیب؛ شعارهای دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری، دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی، دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری، دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری، دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی، دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی، دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبار‌ستیزی فعالیت ها را پیش بردیم.

وی در پایان با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به دغدغه های امام خامنه ای(مد ظله العالی) در بحث تهاجم فرهنگی برنامه ای مسجد محور با عنوان " دعوت به مسجد با ایجاد انگیزه" و به نام شهید بهنام محمدی در دست بررسی است که در آینده نزدیک آن را به شکل گسترده اجرایی خواهیم کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!