Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: انتظار می‌رودبا شرایط حساس کنونی مردم از طیف‌های مختلف در مراسم ۱۳ آبان حضور داشته باشند و این مراسم تنها منحصر به جوانان و دانش آموزان نگردد. حمیدرضا ترقی، عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با توجه به تهدیدات آمریکا و اعمال دور جدید تحریم‌های ضد ایرانی در آستانه این روز گفت: حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان به طور کلی نقش بازدارنده و دفع کننده تهدیدات آمریکایی‌ها را داشته و به هر میزان که مردم حضور گسترده‌تر و با نشاط تری در این مراسم داشته باشند امید آمریکایی‌ها به تغییر و سلطه بر کشورمان کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با این سازوکار دشمنان جمهوری اسلامی و ایالات متحده از تاثیرگذاری بر فرآیند سیاسی انقلاب اسلامی مایوس می‌شوند.

ترقی با اشاره به تحریم‌های آمریکا در آستانه ۱۳ آبان و بدعهدی این کشور در مسئله برجام گفت: امروز ملت ایران با اعتقادی قوی‌تر به دشمنی آمریکا و با آگاهی بیشتر علیه آمریکا فریاد می‌زنند و طبیعتا، چون این موضع گیری و فریاد ضد آمریکایی از تجربه برجام و تشدید دشمنی آمریکایی‌ها نقاب برداشته است از باور عمیق تری در بین فرد فرد ملت ایران برخوردار است.

عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بر این اساس حضور گسترده مردم می‌تواند موجب یاس آمریکا از ضربه به نظام اسلامی بشود از این رو انتظار می‌رود مردم از طیف‌های مختلف در مراسم ۱۳ آبان حضور داشته باشند و این مراسم تنها منحصر به جوانان و دانش آموزان نگردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از این منظر حضور اقشار مختلف نشان می‌دهد که ملت ایران همچنان بر اصول و آرمان انقلاب پایبند هستند و تلاش‌های بدون وقفه آمریکا نمی‌تواند وقفه‌ای در مسیر اهداف نظام اسلامی ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترقی موتلفه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ