Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، دبیرخانه پنجمین سوگواره ملی عکس و فیلم عاشورایی با عنوان "قاب شیدایی" که هرساله با همکاری و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بیجار در بیجار برگزار می شود، به مرحله نهایی رسید

این سوگواره در بخش عکس و فیلم با هدف توجه بیشتر به آیین و آداب و رسوم عزاداری در اقصی نقاط کشور، ثبت بازخورد مراسم عزاداری ایام محرم بر اقشار مختلف مردم، معرفی آیین های عزاداری شهرستان بیجار به سایر نقاط کشور و بالعکس در دو بخش عکس حرفه ای و فیلم کوتاه در بیجار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت عکس که خود در سه بخش تک عکس حرفه ای به صورت سراسری، تک عکس حرفه ای و تک عکس موبایلی ویژه هنرمندان عکاس شهرستان بیجار برگزار می شود تا پایان مهلت قانونی بیش از دو هزار قطعه عکس از ۲۸ استان کشور به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

داوری مقدماتی به منظور انتخاب آثار برتر و نمایشگاهی سوگواره در دو روز در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج از میان آثار ارسال شده برگزار شد و در سه بخش برگزیدگان و راه یافته گان جهت حضور در مراسم اختتامیه و نمایشگاهی سوگواره معرفی شدند.

در بخش ملی بر اساس فراخوان اعلامی، سه جایزه شامل تندیس، لوح تقدیر و به ترتیب مبلغ ۲۰ میلیون ریال ، ۱۵ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال و به نفرات اول تا سوم در بخش تک عکس حرفه ای شهرستانی سه جایزه شامل تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال ، هفت میلیون ریال و پنچ میلیون ریال به نفرات اول تا سوم اهدا می شود.

در بخش عکس موبایلی به پنج نفر بدون ترتیب اولویت لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال تعلق می گیرد.

گفتنی است اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره در شهرستان بیجار برگزار می شود که زمان برگزاری آن هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/م

اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره "قاب شیدایی" در شهرستان بیجار برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور