Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، جهاد دانشگاهی به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

« تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و افشای دشمنی ها و نقشه های خباثت آلود آمریکا در مقابله با انقلاب نوپای اسلامی در ایران، سرآغاز حرکت ملتی بزرگ برای حفظ عزت و استقلال خود و دفع توطئه‌های نظام استکبار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براستی مردمی که بر محور قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) متحد شده اند، نظام مستقل شان را متعلق به خود، حضور در جبهه های نظامی، عقیدتی، اقتصادی، فناوری و فرهنگی را عبادت و شهادت در میادین مجاهده را حیات خود می‌دانند قهرمانان روز مبارزه با استکبار جهانی اند.

روزی که هر سال یادآور ناکامی آمریکا در دشمنی با ملت بزرگ ایران است و از سوی دیگر نشان از اعتماد مردم به آموزه های قرآن کریم دارد که صراحتاً بیان می‌کند دشمن هر لحظه در فکر توطئه است و هرگز قابل اعتماد نیست.

آدم کشان جنگ های جهانی اول و دوم، امروز در هیبت منجی انسان‌ها و با ارمغان دموکراسی غربی، آدم کشی نیابتی در منطقه خاورمیانه را در دستور کار خود قرار داده اند و جمهوری اسلامی را که مانع اهداف سلطه طلبی و استعماری آنهاست همچون چهل سال گذشته با ابزارهای تحریم، تهدید و تبلیغات روانی می‌آزمایند تا بلکه رخنه‌ای در صفوف مبارزان سرافراز ایجاد کنند اما به فضل الهی همچون همیشه شکست خواهند خورد.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، جهادگران نهاد انقلابی جهاددانشگاهی ضمن گرامیداشت این روز اعلام می‌کنند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمائی ضداستکباری 13 آبان شرکت کرده و در این برهه از حیات انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه چهل سالگی نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب و با بسیج همه توانمندی‌ها و امکانات فکری و عملی، مسلح به فرهنگ جهادی در جهت رفع و دفع توطئه های آمریکا و هم پیمانانش از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.»

انتهای پیام/

108 / 167 13آبان استکبار آمریکا جهاد دانشگاهی بیانیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: 13آبان استکبار آمریکا جهاد دانشگاهی بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است