Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در مراسم تکریم و معارفه اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با تاکید بر زیباسازی، مقاوم، سبک و هوشمند توسط اعضای جدید هیئت مدیره، اظهارکرد: باید ماموریت نظام مهندسی را بررسی و ارزیابی کنیم که ببینم به این ماموریت رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: ترویج و توسعه اخلاق حرفه‌ای باید در اولویت مهندسان ساختمان قرار گرفته و تعریف درستی از اخلاق حرفه‌ای داشته و به آن پایبند باشند.

مرادپورتصریح کرد: اگر روزی شاهد اوضاع ساخت و ساز شهری و رفاه مناسب مردم در ساختمان‌های مقاوم در برابر حوادث طبیعی بودیم، بدانیم که کار خود را درست انجام داده ایم.

به گفته او استفاده و بها دادن به مهندسان جوان و ایجاد شغل برای آن‌ها باید در اولویت نظام مهندسی باشد.

مرادپور خاطر نشان کرد: باید شان و جایگاه مهندسی حفظ شود و بخشی از این امر توسط خود مهندسان امکان پذر است.

اوتوجه به زیباسازی، معماری، شهرسازی، ارتقاء کیفیت ساخت ساز‌ها را مهم و ضروری دانست و افزود: از اعضای هیئت مدیره هفت دوره گذشته سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تقدیر و تشکر و برای اعضای جدید این هیئت مدیره آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/م

استفاده و بها دادن به مهندسان جوان در اولویت نظام مهندسی باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال وزارت راه وشهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه