Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شیبک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های کشوری با حضور 297 ورزشکار از 32 استان در قالب 34 تیم از12 تا 14 آبان در اردبیل درحال برگزاری است.
وی افزود: نفرات برتر این دوره برای رقابت های جهانی شانگهای چین انتخاب می شوند.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: محمد حسین زهی، یاسرسالارزهی، احمد رحمت زهی، اقبال میربلوچزهی، محمود براهویی، رضا قنبری، محمدرضا ریگی، دانیال ریکی و اکبر عیوضی اعضای تیم استان را در این دوره از رقابت های تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیبک اظهار داشت: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های این استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی چین رشته های ورزشی ریگی سیستان و بلوچستان حضور راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز جهانی تکواندو در فدراسیون برگزار شد. بانوان ملی پوش تکواندو حضور در تورنمنت آزاد صربستان و بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴- ویتنام را در دستور کار دارند.

سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، مهلا مؤمن زاده، ناهید کیانی، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی در این اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی صربستان ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دا نانگ» پیگیری می‌گردد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

کد خبر 6063791

دیگر خبرها

  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان + فیلم
  • کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی کشتی گیران لرستان در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نخستین جلسه با محوریت شعار سال با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در بندر چابهار