Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@16:30:18 GMT

مراسم راهپیمایی 13آبان تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۹۴۱۳

مراسم راهپیمایی 13آبان تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

رکنا : مراسم راهپیمایی 13 آبان تا ساعتی دیگر هم‌زمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

مراسم راهپیمایی در تهران از ساعت 9:30 دقیقه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا آغاز خواهد شد و سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم خواهد بود.

در راهپیمایی امسال در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات مناالذله، شعار راهپیمایی‌ کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس اعلام قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ استکبارستیزی در بیش از 105 هزار مدرسه در سراسر کشور ساعت 8 صبح نواخته می‌شود.

همچنین بیش از 4 هزار عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس مراسم 13 آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند. در تهران نیز 120 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 600 عکاس، ‌خبرنگار و تصویربردار داخلی این راهپیمایی را پوشش می‌دهند.

شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشور نیز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرها و استان‌های مختلف سخنرانی دارند که در این ارتباط می‌توان به سخنرانی آیت‌الله احمد خاتمی در کرمان، ضرغامی در مشهد، ‌صفارهرندی در قزوین، سردار اشتری اصفهان، منوچهر متکی شیراز، مهدی چمران اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در کرمانشاه، سردار نقدی در البرز و ... اشاره کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس مرگ تلخ زن صد کیلویی تهرانی بعد از عمل لیپوساکشن + عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم بلای وحشتناکی که سر پری در کامیون بهنام آمد / ایمان چه دیده بود! خط و نشان وزیر دفاع برای امریکا / ترامپ مثل سگ دروغ می گویند 6 روز جدال یک زن با مرگ در میان آهن پاره های خودرو معلم فداکار بوشهری جان ۲۷ دانش آموزش را نجات داد + عکس قتل برادر زن به سبک فیلم های پلیسی در مشهد / قاتل تغییر چهره داده بود + عکس ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ناخدای گناوه ای فرشته نجات شد! + عکس مردم به جای طلا و ارز، مسکن خریداری کنند کندن گوش یک مرد در کبابی عکس باور نکردنی / مرگ هزاران ماهی کپور در دجله و فرات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سیاسی ضرغامی ۱۳ آبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خارجی کرمانشاه مراسم عکس ایران دختر زن روزنامه رئیس قتل شهرستان من مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود