Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، در متن این بیانیه آمده است:

آمریکا، همان شیطان بزرگ که در راس همه مستکبران جهان با زیاده خواهی و وحشی گری همواره خوی حیوانی و پست خود را در مقابله با ملت های آزاده جهان به خصوص مسلمانان به اثبات رسانده است.رییس جمهور احمق آمریکا با دوشیدن گاو شیرده و احمق تر از خودش، آل سعود لعین، در صدد ضربه زدن به اسلام و مسلمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گرگ صفتان با اعمال تحریم های ظالمانه و ضد حقوق بشری که در تمامی اموراتشان آن را لگد مال میکنند، میخواهند چرخ های قدرتمند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند. در حالی که نمیدانند به زودی همه مستکبران با اتحاد محور مقاومت، به درک واصل خواهند شد.

جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل گیری توسط امام خمینی(ره) تا کنون که تحت رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای با پشتوانه ملت ولایتمدار، در کنار مسضعفان جهان بوده و در مقابل زیاده خواهی ظالمان ایستادگی نموده است و این راه مقدس تا ظهور منجی عالم بشریت(عج) ادامه خواهد داشت. حمایت از مظلوم اگر برای دولت های مستکبر فقط نوشته ای به عنوان حقوق بشر است، برای جمهوری اسلامی ایران و مردم غیرتمندش یک اصل و باور است. باوری که تا آخرین قطره خون از آن دست نخواهند کشید.

یوم ا... 13 آبان یادآور شکست مفتضحانه آمریکای پلید در مقابل آرمان های انقلاب اسلامی است که درس نگرفتن از آن برای دولتمردان بی سواد آمریکایی، جز شکست عایدی دیگری نداشته و اتحاد ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا و همپیمانانش خواهد بود.

در ماه های اخیر آمریکای جنایتکار با اعمال تحریم های ظالمانه غذایی، مالی، دارویی،آموزشی و... زندگی مردم جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه نموده است و متاسفانه همه سازمان های بین المللی سکوت اختیار نموده و فضا را برای ظلم ظالمان فراهم تر می نمایند. حال در این میان چند سوال از سازمان های بین المللی طبق اعلامیه حقوق بشر که همواره مورد تائید و حمایت کشورهای اروپایی و غربی می باشد، مطرح می گردد:

1) آیا طبق ماده یک اعلامیه جهانی حقوق بشر حرمت و حقوق همه انسان ها باهم برابر نیست؟

2) آیا هدف از تاسیس سازمان عفو بین الملل جلوگیری از پایمال شدن حقوق انسان ها در سطح دنیا نیست؟

3) آیا طبق ماده بیست و شش اعلامیه جهانی حقوق بشر نباید دستیابی به آموزش عالی به شکلی برابر برای تمامی افراد و بر پایه شایستگی‌های فردی صورت پذیرد؟ پس چرا آموزش مرتبط با امور هسته ای برای ایرانیان مقدور نمی باشد؟

4) آیا ماده سی اعلامیه جهانی حقوق بشر نمی گوید که" در این «اعلامیه» هیچ چیز نباید به گونه ای برداشت شود که برای هیچ «حکومت»، گروه یا فردی متضمن حقی برای انجام عملی به قصد از میان بردن حقوق و آزادی های مندرج در این «اعلامیه» باشد"پس چرا استکبار جهانی حقوق همگان را پایمال می کنند؟

و در پایان سوال اساسی ما:

چرا سازمان های بین المللی به عنوان نهادهای نظارتی جهان در مقابل چنین اعمال ظالمانه سکوت اختیار کرده اند؟

این سوالات و سوالات کثیری از این قبیل در ذهن همگان بی پاسخ مانده است!!!

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، مجمع اسلامی دانشجویان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن گرامیداشت یوم ا... 13 آبان، با محکوم نمودن اقدامات خصمانه،غیر انسانی و غیر اخلاقی آمریکا و رییس جمهور بی هویتش، به سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر اعلام میدارند که بهتر است این سازمان ها ضمن پایان دادن به سکوت معنی دار خود با تنظیم و ارائه منشوری الزام آور و جهانی سعی در جلب اعتماد افکار عموم به ویژه ملت های آزاده جهان نموده و به وظیفه خود عمل نماید و مطمئن باشند که در اینصورت مورد حمایت همه جهانیان خواهند بود وگرنه به زودی استخوان های استکبار جهانی و مزدوران حیوان صفتشان زیرچرخ های مقاومت اسلامی خرد خواهند شد. انشاا...

"والسلام علی من التبع الهدی"

203 / 167 واحد اردبیل بیانیه مجمع اسلامی دانشجویان بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی یوم ا... ۱۳ آبان ماه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل بیانیه مجمع اسلامی دانشجویان یوم ا ۱۳ آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند

عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ادارات دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده خواست تا از حقوق تمامی دانشجویان برای تظاهرات مسالمت‌آمیز و ایمن در محوطه‌های خود محافظت و آن را تسهیل کنند.

در این بیانیه آمده است: «مدیریت دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حق اعتراض دانشجویان بکار بسته اندو دانشجویانی را که در تظاهرات مسالمت‌آمیز شرکت می‌کنند از تحصیل تعلیق کرده‌اند». 

پل اوبراین، مدیر اجرایی عفو بین‌الملل ایالات متحده، گفت: هرگونه اقدامی برای ساکت کردن، آزار، تهدید یا ارعاب کسانی که به طور مسالمت‌آمیز برای اعتراض و صحبت کردن جمع می‌شوند، نقض حقوق آنهاست.

این نهاد ناظر حقوق گفت که آزادی آکادمیک جزء لاینفک حق تحصیل بر اساس قوانین بین المللی است و تاکید کرد که مدیریت دانشگاه موظف است فضایی را ایجاد کند که دیدگاه‌های گوناگون را فراهم کند، اما همچنین اطمینان حاصل کند که همه دانشجویان قادر به شرکت در چنین بحث‌هایی هستند. 

در این بیانیه آمده است: «با توجه به خطرات واقعی و شناخته شده خشونت پلیس که دانشجویان ممکن است با آن مواجه شوند، ادارات باید مجریان قانون را برای متفرق کردن تظاهرات دانشگاه تنها به عنوان آخرین راه حل، مانند مواجهه با خشونت گسترده یا تحریک به خشونت و تبعیض، احضار کنند.»

اوبراین ادامه داد: حق اعتراض برای اظهار نظر آزادانه علیه آنچه در حال حاضر در غزه اتفاق می‌افتد بسیار مهم است.

این امر به ویژه در شرایطی صادق است که دولت ایالات متحده همچنان به ارائه سلاح به ارتش اسرائیل ادامه می‌دهد و هر روز به طور فزاینده‌ای در جنایاتی که علیه فلسطینیان انجام می‌شود شریک است.

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

ده‌ها نفر از جمله اساتید دانشگاه که تلاش کرده‌اند جلوی دستگیری معترضان غیرمسلح را بگیرند، دستگیر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان