Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته برخی از لژیونر‌های کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

لیگ برتر انگلیس/ برایتون یک - اورتون ۳

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته تیم‌های برایتون و اورتون به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با شکست تیم لژیونر کشورمان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش در این بازی ۹۰ دقیقه برای برایتون بازی کرد، ولی موفق نشد گلی بزند و یا پاس گل بدهد. همچنین ملی‌پوش ایرانی برایتون در اواخر بازی در برخورد با یری مینا دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

لیگ ستارگان قطر/ الخور صفر - الاهلی ۲

در ادامه بازی‌های این هفته لیگ ستارگان قطر شب گذشته تیم‌های الخور و الاهلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر‌های ایران همراه بود. امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیم‌شان بازی کردندو عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به جای گذاشتند.

لیگ برتر اسلواکی/ اسپارتاک ترناوا ۲ - ژلزیارنه صفر

در هفته چهاردهم لیگ برتر اسلواکی شب گذشته تیم‌های اسپارتاک و ژلزیارنه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر کشورمان همراه بود. علی قربانی در این بازی ۸۶ دقیقه برای اسپارتاک بازی کرد، ولی موفق نشد گل یا پاس گل بدهد.

لیگ برتر لهستان/ اسلاسک وروتسلاو صفر - ویسلا ۳

در ادامه بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال لهستان شب گذشته تیم‌های اسلاسک وروتسلاو و ویسلا به مصاف هم رفتند این بازی در نهایت با شکست سنگین تیم لژیونر کشورمان همراه بود. فرشاد احمدزاده که از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد در این بازی ۲۴ دقیقه برای اسلاسک بازی کرد.

لیگ برتر پرتغال/ ماریتیمو صفر - پورتو ۲

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال پرتغال شب گذشته تیم‌های ماریتیمو و پورتو به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست تیم لژیونر کشورمان همراه بود. امیر عابدزاده در این بازی ۹۰ دقیقه دروازه‌بان ماریتیمو بود، ولی در نهایت ۲ گل دریافت کرد و تیمش شکست خورد.

لوشامپیونا فرانسه/ آمیان صفر - نیس یک

در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فرانسه شب گذشته تیم‌های آمیان و نیس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست یاران قدوس همراه بود. سامان قدوس در این بازی ۹۰ دقیقه برای آمیان بازی کرد، ولی موفق نشد از شکست تیمش جلوگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر علیرضا جهانبخش لژیونر لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امیدها برای کاتالان‌ها زنده شود اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند.

با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!