Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اعضاء و فعالان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد همزمان با فرا رسیدن روز ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی بیانیه ای را صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

سیزدهم آبان، فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 (مقام معظم رهبری)

در صحنه حوادث و رخدادها ۱۳ آبان مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌ های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ ستیزی و آرمان گرایی نسل های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.


بار دیگر صفحات قطور دفتر تاریخ افتخارات و صحیفه خاطرات ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی ورق خورد و از لا به‌ لای صفحات نورانی مبارزات استقلال طلبانه و آزادی بخش ملت بیدار ایران اسلامی و در میان سطور نگاشته شده با قطرات خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ۱۳ آبانی دیگر از راه رسید.


بار دیگر با الهام از سخنان مقام معظم رهبری به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که همواره در راه تحقق آرمان ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی و سلطه ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و همچنان نوک پیکان را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا است.

در این راستا کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد ضمن گرامیداشت این روز از عموم مردم استان به خصوص اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد برای حضور با اقتدار، پرشور و گسترده در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دعوت می کند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین 13 آبان راهپیمایی 13 آبان پیاده روی اربعین وزیر آموزش و پرورش نماز جمعه اردبیل زائران اربعین حسینی تحریم شبستان یزد صدور بیانیه کانون های مساجد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها