Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:43:24 GMT

کارت زرد جنجالی بازیکن لستر برای رئیس فقید +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۹۷۱۹

کارت زرد جنجالی بازیکن لستر برای رئیس فقید +عکس

تصمیم لی پروبرت، داور دیدار امروز کاردیف-لسترسیتی برای دادن کارت زرد به دمارای گری، گلزن لستر، جنجال ساز شد.

به گزارش مشرق، روباه ها امروز برای اولین بار بعد از درگذشت ویچای سریواداناپارابا، مالک باشگاه لسترسیتی، که هفته گذشته در حادثه سقوط هلیکوپترش کشته شد، به میدان رفتند.

در این دیدار که با پیروزی 1-0 لسترسیتی به پایان رسید، جو احساسی ویژه ای بر بازی حاکم بود و دمارای گری هم بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش لستر، پیراهنش را از تن خارج کرد تا نوشته ای که روی زیر پیراهنی اش حک شده بود و گلش را به ویچای تقدیم کرده بود، به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل، لی پروبرت هم براساس قوانین معمول، گری را به دلیل اینکه پیراهن اش را درآورده، با کارت زرد جریمه کرد. اما این تصمیم، واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. بسیاری اعتقاد داشتند که با توجه به اینکه این حرکت برای تقدیر از یک متوفی صورت گرفت، داور نباید به دمارای گری کارت می داد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرسپولیس سقوط فوتبال کارت زرد لستر سیتی لیگ جزیره مالک باشگاه ویچای هلی کوپتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی سمت جنجالی را نپذیرفت: وقت ندارم!

انسیه خزعلی حکم رئیس دانشگاه تهران را نپذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ در مراسم گشایش دانشکده خانواده رئیس دانشگاه حکم عضو هیات علمی وابسته را به خانم دکتر خزعلی اعطا کرد، ولی ایشان حکم را نپذیرفت و اظهار داشت مسئولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم، نمی‌پذیرم.

دیگر خبرها

  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • انسیه خزعلی سمت جنجالی را نپذیرفت: وقت ندارم!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!