Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده آحاد ملت ایران آغاز شد،مراسم محوری در تهران نیز در مقابل لانه جاسوسی آمریکا، با سخنرانی سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه برگزار خواهد شد.

قرائت بیانیه های دانشجویی و دانش‌آموزی و همچنین مداحی، از دیگر بخش های مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا است و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح هم فرمانده کل سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم، دانشجویان و دانش آموزان تهران نیز ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان راهپیمایی گسترده خود را از دقایقی پیش با حضور در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز کرده و ضمن سردادن شعارهای «مـرگ بـر امریـکا» ، «مـرگ بـر انگلیـس» ، «مـرگ براسـرائیل»، «مرگ بر استکبار» و « هیـهـات منـا الـذلـه » آمده‌اند تا یک بار دیگر صدای خود را به گوش جهانیان برسانند.

این خبر در حال تکمیل است....

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب