Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@14:42:43 GMT

ساخت مجتمع آموزشی امام رضا (ع) در بیرجند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۰۲۹۶

ساخت مجتمع آموزشی امام رضا (ع) در بیرجند آغاز شد

به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این آیین گفت: این طرح در زمینی به مساحت 11 هزار و 150 متر مربع و با زیربنای هفت هزار و 385 متر مربع اجرا می شود.
محمدرضا بیگی اظهار داشت: این مجتمع دارای چهار مدرسه، هشت کارگاه، چهار کتابخانه، 32 کلاس درس و چهار نمازخانه است.
وی اعتبار پیش بینی شده برای ساخت مجتمع امام رضا (ع) را حدود 20 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح با مساعدت و همکاری آستان قدس رضوی احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی تفکیک ورودی های دانش آموزان چهار دوره، تفکیک ورودی سواره و پیاده، تفکیک ورودی والدین از دانش آموزان و امکان ارتباط مدرسه با محله را از جمله ویژگی های این طرح آموزشی ذکر کرد.
وی گفت: همچنین تفکیک حیاط های صف جمع و حیاط های بازی، ادغام نمازخانه و کتابخانه به منظور استفاده بهینه از فضا، تعبیه سالن چند منظوره به مساحت 300 متر مربع و تعبیه چهار نمازخانه مستقل در نظر گرفته شده است.
کمبود فضای آموزشی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بوده به طوری که 350 کلاس درس در مرکز استان نیاز است.
همچنین بنابر اعلام مسئولان آموزش و پرورش خراسان جنوبی 40 درصد مدارس و فضاهای آموزشی این استان به بازسازی و مقاوم‌سازی نیاز دارد.
7557 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آستان قدس رضوی آموزش و پرورش امام رضا دانش آموزان مدرسه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش صدای ایران از  ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده روز چهارشنبه با بیان این مطلب در دیدار با مدیرکل دفتر معماری و شهرسازی شرکت عمران شهر‌های جدید وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: طرح هم‌پیوندی استان خراسان جنوبی برای ایجاد شهرک مسکونی ساحلی با اولویت سواحل مکران در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان مصوب شده است.

وی با اشاره به مزایای ایجاد این شهرک ساحلی، تصریح کرد: ایجاد ظرفیت و بازار جدید برای محصولات خراسان جنوبی، توسعه صادرات و عرضه محصولات استان در بازار‌های جهانی از مزیت‌های ایجاد شهرک ساحلی در سواحل جنوبی است.

عباس زاده یادآور شد: استان آمادگی اجرای این مصوبه و بهره برداری از ظرفیت مرز‌های دریایی در جنوب کشور را دارد.

 در راستای تحقق برنامه هفتم توسعه مبنی بر رشد سالانه یک درصدی اقتصاد دریا احداث ۲۷ سکونت‌گاه ساحلی در قالب شهر‌های جدید در چهار استان ساحلی سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان و خوزستان مصوب شد.

با ایجاد این ۲۷ شهر جدید، استان‌هایی که اتصال مستقیم به دریای جنوب ندارند هم به واسطه طرح هم‌پیوندی قادر به استفاده از توانمندی‌های اقتصادی خود می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی